sobota, 5 stycznia 2013

"Humaniści" ich mać


Owsiak zareagował na list od czterech parlamentarzystów: Kazimierza Jaworskiego (Solidarna Polska), Marka Sawickiego (PSL), Jacka Żalka (PO) oraz Przemysława Wiplera (PiS). Posłowie zbulwersowali się wywiadem, jakiego twórca WOŚP udzielił pod koniec grudnia dla portalu Dziennik.pl. Cała treść

"Myślę, że moja prywatna opinia, moje prywatne rozterki związane z problemem, o którym mowa, zostały wyolbrzymione i niebezpiecznie spłaszczone. W Waszym liście nazwaliście je jeszcze delikatnie, bo niektórzy, którzy zabrali głos w tej dyskusji, posunęli się do brutalnych opinii, zamieniających moją i naszą działalność w akt unicestwienia życia" Cała odpowiedź Owsiaka do parlamentarzystów.



Brawo Owsiak ! Czas debaty publicznej na temat eutanazji nadszedł !!!
Jakże pokorne i mądre są Pana słowa. Eutanazja to poważny temat. Każdy we własnym sumieniu powinien sobie na te pytanie odpowiedzieć, czy byłby w stanie za kogoś lub innym pozwolić podjąć taka decyzję. Każdy ma swój rozum, swoje sumienie i swoje zasady życiowe.
In vitro to wg katolików i ultraprawicowych polityków działanie przeciw "woli boskiej". Utrzymywanie w stanie wegetacji ( bo często nie jest to już życie) tylko dzięki aparaturze, to wg nich nie jest działanie przeciw "woli bożej". Dziwne są kryteria interpretowania tej "woli"...Nawet Papież powiedział "pozwólcie mi odejść"... i pozwolili.


Wy czterej pajace z Wiejskiej, jeśli nie zetknęliście się z beznadziejną chorobą najbliższej osoby, z jej cierpieniem, z fizycznym i psychicznym brakiem sił opiekunów, ich zwątpieniem w jakiekolwiek miłosierdzie, to nie macie prawa zabierać głosu na ten temat. Pełne oburzenia i trwogi słowa o upadku człowieczeństwa? A może w takim razie podejmijcie się pomocy konkretnej rodzinie, która zmaga się z tym bólem i dylematem? Może po ludzku otworzycie portfele i dacie pieniądze na leki, środki higieny, może choć raz podmienicie rodziny które czuwają przy chorym? Może wesprzecie tych ludzi dobrym słowem? I nie potępiajcie tych, co z sił opadają i potrafią błagać o wyzwolenie, byście sami nie byli potępieni...


Panie Owsiak, nie należy wdawać się w żadne dyskusje z tymi "politykami". Tym czterem pajacom właśnie o to chodzi, pragną się wozić na pańskim nazwisku, dzięki temu bedą mieli przez kilka dni swoje 5 minut... Żałosne szumowiny, nie potrafiące podjąć żadnej decyzji w sprawie tak poważnej, robią więc szopkę, a z mądrej osoby - wariata.  Doprawdy, nie ma Pan żadnego obowiązku wykładania im swoich motywów do takich czy innych pogladów, bowiem ich kryteria rozumienia i myślenia są zbyt prymitywne, aby zrozumieć Pańskie. Mają zbyt wygodne i ułatwione życie (jak narazie), by być w stanie zagłębić się w problematykę eutanazji i ją zrozumieć.  Bo i skąd mają wiedzieć jakie są problemy geriatrii? Ich rodziny przyjmują w lecznicach MSWiA bez kolejek, albo w prywatnych klinikach. Pierdzące w stołki nieroby jedno na co ich stać to gęby pełne "współczucia". Ale kiedy trzeba coś zrobić dla obywateli tego kraju, wtedy nagle dotyka ich amnezja. Jedyne co potrafią to podnosić podatki, a sobie pensje. Oto przykład, to nagrody jakie sobie wypłaciły ministerstwa :


Ministerstwo Finansów – 11 mln
 Ministerstwo Spraw Zagranicznych – 10,6 mln zł
 Ministerstwo Obrony Narodowej – 8,3 mln zł
 Ministerstwo Transportu – 8,3 mln zł
 Ministerstwo Pracy – 7,5 mln zł
 Ministerstwo Spraw Wewnętrznych – 6,8 mln zł
 Ministerstwo Skarbu Państwa – 4,6 mln zł
 Ministerstwo Rolnictwa – 2,8 mln zł
 Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego – 2,2 mln zł
 Ministerstwo Środowiska – 2,2 mln zł
 Ministerstwo Sportu – 1,8 mln zł
 Ministerstwo Sprawiedliwości – 1,4 mln zł
 Ministerstwo Edukacji Narodowej – 1,3 mln zł
 Ministerstwo Kultury – 1,3 mln zł
 Ministerstwo Rozwoju Regionalnego – 0,6 mln zł
 Ministerstwo Zdrowia – 0,5 mln zł
 Ministerstwo Gospodarki – nie chcą ujawnić


To prawie 72 mln zł. Zrezygnujcie z tych premii, wpłaćcie na konto WOŚP, właśnie grają za tydzień.

POLECAM POLITYCZNY KALEJDOSKOP ZOLI
http://wiersze-zoli.blogspot.be/2013/01/kalejdoskop-tygodnia.html



100 komentarzy:

  1. No coż jakie społeczeństwo tacy politycy, a dla polityka który często nie skalał się żadną uczciwą pracą łatwiej zamiast samemu coś zrobić, przywalić w tego który cos robi. Bo wtedy o polityku robi się głosno w mediach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Upadek człowieczeństwa...

    A cóż to takiego, drodzy " moralizatorzy" na pasku watykańskim?
    Czy limitowanie chorych na raka, gdzie każdy dzień jest na wagę życia? Czy stawianie się państwa w roli " boga" - który decyduje o: żyć albo nie żyć ? Czy skazywanie chorych na niechybną śnierć z powodu nie zastosowania " niekonwencjonalnych ", acz skutecznych metod terapii - bo są zbyt drogie? Czy pozostawianie rodzin nieuleczalnie chorych - na pastwę losu, bez pomocy fachowej i materialnej? Czy odwlekanie koniecznych zabiegów operacyjnych na...: " świętego Gdygdy - którego nie ma nigdy " ? W myśl zasady: problem się sam rozwiąże?
    Pamiętam z jaką trwogą i wznosząc ogólnopolskie " larum" - przewieziono lesia " awiatora" - do rządowej kliniki, bo... miał KATAR!!!
    Z jakim pośpiechem i ziemską trwogą wożeni są po medykach, klinikach... ci, co bajają o marności życia ziemskiego! Ci , dla których sperma i zapłodnione jajo - to kwintesencja życia... Dlaczego nie stają po stronie starych, bezradnych, wymagających całodobowej opieki - Ludzi? Po jeśli zygota to " człowiek" - to człowiek w wieku 80, 90 lat - jest nim po stokroć...
    Rzygać się chce. Każdy , kto przeżył tragiczne i wilomiesięczne cierpienia swoich bliskich, będąc pozostawionym samamu sobie, może wiele na ten temat powiedzieć.
    Nie wy, darmozjady spod ciemnej, watykańskiej gwiazdy!!!!

    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa a zwłaszcza ich zakończenie: "Mają zbyt wygodne i ułatwione życie (jak narazie)" oby się w ich przypadku spełniły

      Usuń
    2. Piję,rzygam,rzygam,piję,kierując się miłosierdziem, życzę tym durniom posmakowania takiego losu.Owsiak jest dla tych durni zbyt uprzejmy i to rozumiem.Uważam jednak że powinien mieć osobę dobrze"obstukaną"z filozofii,może i medycyny która błyskotliwie, szybko i bez zbędnych uprzejmości zbijała by ich argumentację.

      Usuń
  3. Społeczeństwo i jego państwo powinno zacząć rozmawiać o problemie starości a nie chować głowę w piasek i warczeć na tych, którzy temat podnoszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. "W Polsce legalizacja eutanazji to kwestia około 30 lat. Ruch na rzecz legalizacji eutanazji jest na razie rozproszony, słabo zorganizowany, a w Polsce niemal nie istnieje. Kościół nie słusznie go szkaluje. Winien raczej włączyć się weń, aby go uświęcić - nadać mu właściwą formę i kierunek. Idea eutanazji wcale nie jest obca duchowi chrześcijaństwa. A sugerowanie, że chodzi o eksterminację ludzi zbędnych, jest szpetnym pomówieniem"

    prof.Wolniewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczyło by pisemne oświadczenie chorego,opinia jego rodziny,opinia lekarzy.Godna śmierć powinna należeć się każdemu. Poczekajmy,aż tych "kontrasów" dopadnie taki przypadek,a z całego serca im tego życzę!

      Usuń
  5. Przecież różne "profesóry" od dawna robią Wolakom, na tajnych kompletach, wykłady na temat planów zlikwidowania przez ONYCH (???) populacji do niezbędnego minimum, czyli niewolników potrzebnych do pracy na rzecz ONYCH (???). Nas, na ten przykład, miałoby pozostać max. 15 mln. Że żartuję ? Bynajmniej. Nie dziwota zatem, że Wolacy ( w dużej mierze ludzie starzy) trzęsą portkami, że to od nich ta zaplanowana likwidacja mogłaby się rozpocząć, a przecież to oni stanowią Zdrową, Patryjotyczną Tkankę Narodu (wielkie litery obowiązkowe ) . Godne i sprawiedliwe ograniczenie liczby ludności w Polsce powinno odbyć się przy użyciu broni maszynowej, w/g zaproponowanego przez Grzegorza Brauna scenariusza. Dziennikarze poszliby na początek, potem przeleciałoby się po komuchach, żydach, masonach i cyklistach i w ten sposób pozostałoby nie planowane 15 mln, ale może nawet tylko jakieś 2 mln., czyli Zdrowa, Patryjotyczna Tkanka Narodu i wreszcie w kraju zapanowałby porządek.
    Proszę o wybaczenie, że uprawiam tu czarny humor, ale nie mogę już ani czytać, ani słuchać bredni totalnych idiotów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Begonijko Droga.
      Nie wiem czemu oni się lękają? Przecież Chrystus umarł na krzyzu za ich grzechy, więc po co męczyć sie na koniec życia cierpiąc katusze skoro ich grzechy zostały odkupione, więc i tak pojdą do Nieba?! TAK POWINIEN MYSLEĆ PRAWDZIWY KATOLIK, ale w Polsce jest więcej katoli niz katolików.

      milego dnia

      Usuń
    2. Begonijko,bredni totalnych słuchać będziesz,aż Ci uszy spuchną.Oni są niezniszczalni w każdej społeczności. Głupota jest ślepa, nie zna granic,bo ich nie widzi!

      Usuń
    3. Elizo, w nowojorskim szpitalu pacjenta z fioletową bransoletką z napisem DNR (Do Not Resuscitate - Nie reanimować) lekarze nie ratują za wszelką cenę. Taki Testament Życia funkcjonuje już w kilku krajach. Jak wiemy, nawet zgoda najbliższej rodziny na odłączenie aparatury podtrzymującej życie, a właściwie tylko podstawowe funkcje życiowe u osoby w stanie wegetatywnym, wywołuje, nie tylko u nas, wściekłe dyskusje o prawie do życia i naturalnej (jakiej naturalnej ? Gdyby nie ta aparatura, pacjent by umarł !) śmierci. W kilku przypadkach w sprawę wkraczał sąd - na ogół zezwalając na odłączenie aparatury, czy zezwalając na eutanazję ...zgodnie z życzeniem pacjenta.
      Temat - rzeka.

      Usuń
  6. Ananim od Galla5 stycznia 2013 12:37

    Nasza sluzba zdrowie to prawdziwa eutanazja spoleczenstwa, przestancie piszczec, o co wam chodzi. Niskie renty, brak refundacji to ukryta eutanazja, chcecie jeszcze dodatkowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Służba zdrowia to nie tylko polski problem. Nie ma "wysp szczęśliwych".

      Usuń
    2. Wróć! Jest jedna taka wyspa powszechnej szczęśliwości,nazywa się UTOPIA,opisana przez jednego z pisarzy angielskich.

      Usuń
    3. Wina Tuska !

      Usuń
  7. Wyniki sondy w sprawie eutanazji:
    43% osób ZA,
    32% osób za,w szczególnych przypadkach
    15% osób absolutnie NIE
    6% osoby możliwość nadużyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widac nawet PiSy maja zdrowe podejscie do tego zagadnienia

      Usuń
  8. Eli,wspaniale to opisałaś! Jurek drażni,bo odejmuje z tacy. Pisomani i kościelni donoszą i Jurek caluśki roczek musi się zmagać z kontrolami różnistymi,które NIC nie wykrywają.Teraz do rzeczy. Jurek to mój absolutny idol. I nie chodzi już tylko o to,ile milionów uzbierano,nie chodzi..Ale potrafi wzbudzić powszechny entuzjazm,zmobilizować do pomocy dzieci,młodzież..To eksplozja dobroci i współczucia! SIEEEMAAA!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, napiszę szczerze jestem za eutanazją.Nie wiem jaka czeka mnie starość i mogę się znaleźć pod aparaturą podtrzymującą życie i nie będzie żadnych szans na normalne funkcjonowanie,będę wdzięczny jak rodzina wyrazi zgodę żeby mnie odłączyć.Popieram pana Owsiaka,a co do tych czterech posłów szkoda słów. Nie raz to napisałem,nasi rządzący bardziej dbają o kler niż o swoich rodaków, widać to na porządku dziennym,pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o problem eutanazji..Popieram.Pamiętam przypadek,o którym moja ŚP Matula mi opowiadała.Znajomy gość zmarł na raka.Wszelkie morfiny i takie tam przestały już działać. Zmarł w straszliwych męczarniach,drapiąc tynk ze ścian..Nikomu nie życzę,sobie też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M-16 opowiem Ci coś, choć i bez tego wiem ze TY rozumiesz ten dylemat zwany autanazją.

      16 stycznia 2012 r,moja ciocia wzywa mnie telefonem. Biegnę po sniegu w kapciach, nie zdając sobie sprawy ze bieglam jedną bosą noga, sasiad przyniosl mi do niej kapec ktory zgugilam po drodze. Ciotka cierpiąca katusze trzyma się za brzuch. wzywam karetkę, jest w 6 minut, po 2 minutach wezwana przez mikto przyjezdza druga. Ciotka na podlodze jest reanimowana, 55 minut, Adrenalina, elektrowstrzasy. w ciągu 55 minut 2 razy serce staje. Ustabilizowana wiozą ją do szpitala, W tym czasie z innego juz jedzie chirurg. Pęknięcie aorty brzusznej, kilka minut przed operacją nowy zawał serca. Ustabilizowanie. Operacja od 1 w nocy do 4 rano. W tym czasie siedzę w poczekalni pogotowia. we wszystkich belgijskich szpitalach jest ostry dyzur 24godz.na dobę. O 4 rano schodzi lekarz, mowi ze jest bardzo źle ale nie bez nadziei. Wizyty na OIOMie 13-13.30 i 18.00-18.30 jestem na każdej. Tego samego dnia o 17 po poludniu nowa operacja, caly czas aorta krwawi. w 3 dni dano jej 11 l krwi. Z dnia na dzień coraz gorzej. caly czas nieprzytomna, Pracują maszyny, ciotka puchnie jak ten ludzik na kamionach Michelin, 4go dnia, wola mnie na bok pielęgniarka i mówi "proszę pani ona już nie żyje". Ja to wiem, ale lekarze twierdzą ze skoro serce bije to jest nadzieja. Ciotka puchnie coraz bardziej, podobno tak się dzieje od pompowania tlenu do płuc, krwawi ustami, pokarm rurami wraca. 6 dnia juz czuć straszny zapach trupa. Lekarze nie chcą odlączyc maszyn. Choc autanazja jest legalna w Belgii, musi na nią wyrazic zgodę sam chory. w tym wypadku to niemozliwe. Rodzina nie moze o to prosic. więc niech nikt nie mowi ze w Holandii czy Belgii eksterminuja starych ludzi, bo to procedura strikte przestrzegana. 10-tego dnia jest tak zmieniona że trudno ją poznać, nie wiem czy od widoku czy od zapachu, moj mąz traci przytomnosc. Zapasc. Przewozą go na dol, na ostry dyzur, Po 6 godzinach mozna jechac do domu. Na nastepny dzien odpuszczam wizytę, pierwszy raz od 11 dni. Nie chcę aby patrzyl na cos co nie przypomina czlowieka znanego, kochanego. 12tego dnia decyduję się na wizytę sama. Nie zdążę, o 10 rano dzwoni telefon. Serce przestalo bic. KOMU BYLO TO POTRZEBNE? 12 dni bezczeszczenia, tak bezczeszczenia ciala mojej ciotki, ona nigdy by na to nie pozwolila gdyby byla przytomna. Lekarze wiedzieli od początku że nie ma szans, dlaczego nie pozwolili jej w spokoju umrzec po pierwszej operacji? Kto im dal prawo decydowac za naturę? Ratowali zycie? Jakie zycie, ona juz nie zyla, nie jestem lekarzem, czulam i widzialam - ona nie miala choc bardzo chcielismy aby bylo inaczej, zadnych szans. Nie zapomnieli natomiast reklamowac nam 2700 euro po 2 tygodniach, resztę 55 tys.euro zaplacila Kasa Chorych. Ile ludzi moznaby tymi pieniędzmi uratowac? Zebralam dzieci po pogrzebie, i zaznaczylam opowiadając im w szczegolach kazdy z 12 dni na OIOMie - mają zrobic wszystko kiedy będę stara czy chora, aby nie dopuścić do takiej sytuacji. Nie zyczę sobie aby moim trupem szpital napelnial kasę. Zostawię u Notariusza odpowiednie papiery.

      Usuń
    2. Elizo, tu jeden ze znanych przypadków horroru, jaki przeżywał ojciec...

      http://poradnikdomowy.pl/poradnikdomowy/1,116278,6420566,Zycie_za_wszelka_cene.html

      Usuń
    3. Straszne, nieludzkie.

      Usuń
    4. Begonijko pisalam o tym 10 lutego 2009 r

      http://eliza-dumoulin.blog.onet.pl/2009/02/10/umrzec-z-godnoscia/

      Usuń
    5. No właśnie ...

      Usuń
    6. Eli,czytałem gdzieś,że w Szwajcarii jest taka klinika,która specjalizuje się w eutanazji. Zjeżdżają tam ludzie z całej Europy. Zastrzyk nasenny,a potem drugi z trucizną..I spoko,godna,bez bólu,śmierć..

      Usuń
    7. PS..Nie wiem,ile kosztuje taki zabieg,ale już warto oszczędzać..Ale smutek..czasem trzeba..

      Usuń
    8. Na czym polega prawo do smierci i na czym polega prawo do swojego zycia?

      Usuń
    9. Solo,TY masz prawo decydować o cudzym zyciu! Tylko ty i ojciec doktor dyrektor. I nikt więcej!

      Usuń
    10. M-16, oni się wychowali na Piśmie Świętym, a tam aż się roi od naturalnych śmierci... No i, dla odmiany, są za karą śmierci, ale za to przeciwko in vitro, bo to zabijanie krzyczących zarodków. Porąbane towarzystwo.

      Usuń
  11. Eutanazja dobry sposób biednych ludzi na pozbycie się przez dzieci swoich starszych,schorowanych rodziców i rodzicom na pozbycie się swoich kalekich dzieci. Rodziny natomiast poprzez eutanazję szybciej dostaną spadek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz dewotko. Czy na raka np.chorują tylko starzy i biedni? A skoro "starzy, biedni ludzie" to jaki spadek dostaną dzieci? Idz się powieś.

      Usuń
    2. Alicjo,a cóż Ty tu opowiadasz! Eutanazja tak,ale po wieeeku,wieeelu uworuńkowań.Młoda pewnie jesteś,nie czujesz tematu. A anachroniczne poglądy nikogo tu już nie interesują.

      Usuń
    3. pochwalony, matko Alicjo:)

      Czytając tak błyskotliwe komentarze uważam, że eutanazję należałoby rozszeżyć.
      Stanisław

      Usuń
  12. No coż jakie społeczeństwo tacy politycy, a dla polityka który często nie skalał się żadną uczciwą pracą łatwiej zamiast samemu coś zrobić, przywalić w tego który cos robi. Bo wtedy o polityku robi się głosno w mediach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Eutanazja, to zbrodnia przeciw Bogu i zaprzeczeniem ludzkiej godności. Życie ma wartość nieskończoną i odebranie go należy wyłącznie do Boga. Żaden poseł nie może proklamować się "Bogiem"! Bóg najlepiej wie, kiedy odebrać życie! Trzeba Jemu zaufać. Jest Nieomylny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tTade, szkoda, że o tym nie pomyślał Torquemada !!!

      Usuń
    2. No i mamy kościelnego w całej krasie. Kościelny,a wiesz co to ból,a wiesz,co to beznadzieja? Może się kiedyś dowiesz.Nie życzę.

      Usuń
    3. Jak widać nawiedzonych nie brakuje. Życiem kieruje biologia, a nie Bóg. Powiedz Tade, gdzie był Bóg, gdy rozbił się tupolew w Smoleńsku? Bóg chciał odebrać tym ludziom życie, bo jest nieomylny? :)

      Usuń
    4. tTade...

      Słyszałem, że bóg daje życie... Ale.. żeby odbierał? Słyszałeś takie powiedzenie:
      " Kto daje i odbiera - ten się w piekle poniewiera "...
      Czym zawinił bogu: wielki, wszechwładny, bohaterski Lesio, że " dobry bóg " - go ukatrupił? I przy okazji... 95 innych?
      Jeśli " zabieranie życia " pozostawiasz bogom - to po kiego tak chętnie - z byle rozwolnieniem - biegacie do medyków? Przecież przed wolą bożą - i tak nie uciekniecie, szaleńcy dardalelscy!
      Stanmisław

      Usuń
    5. szaleńcy dardanelscy - ma być
      Stanisław

      Usuń
    6. "Życie ma wartość nieskończoną i odebranie go należy wyłącznie do Boga".

      Czyli jesli dobrze rozumuję, pan Bog też dokonuje eutanazji??? No!!! Dobrze wiedziec :)))))))) Przezorny zawsze ubezpieczony :))))

      Usuń

    7. tTade5 stycznia 2013 15:10

      Pieprzyć głupoty w imieniu boga to dopiero zbrodnia. Jak nie masz własnych argumentów, to gęby bogiem sobie nie wycieraj.

      Usuń
    8. Proszę o grzeczność. Ja jestem teologiem nie Wy! Jako taki, to właśnie ja wypowiadam naukę Kościoła Katolickiego! Eutanazja jest zaprzeczeniem ludzkiej godności. I jest niegodnym, żeby p. Owsiak zbierał pieniądze w Imię Boże, a bluźnił przeciw Bogu swoim postępowaniem! I dumny jestem, że na tą "orkiestrę" nic nie dałem, choć własny jedyny dom oddałem Bogu!

      Usuń
    9. Dobre ! :))))

      Usuń
    10. Przyjacielu tTade, o "bogu" to na pewno wiadomo tylko tyle, że nie wiadomo czy istnieje. W karaniu ... k a r a n i u - pojmujesz?... czyli w odbieraniu życia bez żadnej winy uśmiercanego... ów "Bóg" - sądząc po "pismach świętych" - przoduje chyba w skali Kosmosu. Ja uważam, że on nie istnieje - ty, że istnieje i topiąc, paląc, zarażając chorobami - czyni dobrze. Zostawmy staruszka w spokoju - diabeł z nim...
      Zapraszam na:http://cosmiceum.blogspot.com/ - COSMICEUM - Blog Towarzystwa Przyjaźni Polsko-Kosmicznej imienia Dwóch Takich Co nie potrafili Ukraść nawet Księżyca. Tu się wyżyjesz jak salezjanin przy śmietanie...

      Usuń
    11. Helmut_monachijski5 stycznia 2013 17:33

      Jako taki, to właśnie ja wypowiadam naukę Kościoła Katolickiego!
      -----------

      A moze bys powiedzial cos na temat osiagniec tej nauki?

      Usuń
    12. Niech będzie odpuszczona głupota twoja, łojcze ttade...

      "Proszę o grzeczność. Ja jestem teologiem nie Wy! Jako taki, to właśnie ja wypowiadam naukę Kościoła Katolickiego.."!

      Osobiście " naukę " kościoła kat. wypowiedziałem... ok. 50 lat temu. A ten blog akurat to nie kółko różańcowe, gdzie bezmyślnie słuchają i stękają w zachwycie...
      Też poproszę o jakiekolwiek osiągnięcia " nauk " głoszonych przez kościół. Autentycznie nie znam żadnego. Bo przecież: mordy, gwałty, molestowanie, pogoń za mamoną - to tylko... zajęcia dodatkowe. Prawda?
      Stanisław

      Usuń
    13. tTade - Pan B. j e s t omylny. Sam to w Biblii [Stary Testament] wielokrotnie dobrowolnie przyznaje, gdy naiwnie stwierdza, że czegoś zrobionego żałuje, że mu nie wyszło, że więcej tego nie będzie robił.... Może ty nie teologiem a technologiem jesteś? - Sprawdź, proszę! Napisz jak poszło sprawdzanie!

      Usuń
    14. "JA mam prawo wypowiadać się o bogu, bo jestem teologiem!"

      Kiedyś rodziny wystawiały staruszków na mróz, żeby "doszli", a same szły na mszę. Jak teologia tłumaczy takie postępowanie?

      Usuń
    15. POLSKI EGZORCYSTA5 stycznia 2013 17:57

      Widzisz tu jest problem - kopie z kopii i z tej kopii jeszcze kopie, a z tych kopii następne.... plus dopiski, błędy, poprawki, pominięcia, przekłamania, tłumaczenia relacji z drugiej reki, straaaasznie się ten Bóg starał co do czytelników trafi :)))

      Usuń
    16. Klik.net - proboszczowi bylo wszystko jedno bo i tak pieniądze dostawał od gospodarza - dziś emeryci są niezależni i kler zrobi wszystko by cash nie kończył się nagle i niespodziewanie.

      Usuń
    17. Trwanie w bólu i cierpieniu ma podwójne znaczenie - bezpośrednie i pośrednie:
      bezpośrednie - dłuższy okres życia dla Boga i dla Kościoła
      pośrednie - zachęta dla innych żeby pokornie czynili to samo.

      Z Bogiem.

      Usuń
    18. No qwa toś pojechał po bandzie - paszoł won do kruchty prowokatorze.

      Usuń
    19. tTade z niejakim Terlikowskim nadajecie się na dozgonną (naturalną oczywiscie) przyjaźń... :DDDD

      Usuń
    20. tTade5 stycznia 2013 18:23

      Tak myślałem. Jesteś technologiem-szklarzem ze specjalizacją - wciskanie kitu... Nie ta technologia! Czasy się zmieniają! Korzystasz z posługi lekarskiej? - Grzeszysz bardzo...

      Usuń
    21. tTade - tedy z całego serca życzę ci aby cię to spotkało, co nakazuje ci twoja wiara i twoje sumienie. Konaj miesiącami w mękach straszliwych.
      Skoro sprawę mamy załatwioną - spieprzaj i nie pisz głupot !!!

      Usuń
    22. Człowiek rodzi się już z grzechem śmiertelnym. A później dokłada nowe grzechy. Tak jak wy dzisiaj niechrześcijanskimi wpisami

      Usuń
  14. Kościelny,Begonijka tu wspomniała o Torqemadzie. Mówi ci to coś? Czytasz książki? Jak nie,to przestań mendzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomáso de Torquemada (ur....zm....) – hiszpański mnich-dominikanin... znany z pobożności i ascezy przeor klasztoru w Segowii... doradca i spowiednik Izabeli I Kastylijskiej oraz Ferdynanda II Katolickiego [Aragońskiego]... propagator zorganizowanego spędzania przez mieszczan i chłopów czasu wolnego przy rozpalonych ogniskach z pieczenią i wspólnego śpiewania budujących psalmów. Jan Paweł II rozmyślał o kanonizacji pobożnego ojca lecz na skutek nacisków wiadomych sił - zrezygnował... Przez wrogów był bogobojny Ojciec [Fra] Torqemada posądzany bezzasadnie o piromanię..

      Usuń
    2. Oj tam, wielkie mi rzeczy. A co mieli ludziska robić, kiedy jeszcze telewizji TRWAM ani Radia Maryja nie było, się pytam ???

      Usuń
    3. a i przy kościelnym stosie biedota mogla sobie jakieś kartofle upiec - zawsze to na opale się zaoszczędzało. A co - była okazja !

      Usuń
  15. Dla inteligentnych odbiorców przesłanie J. Owsiaka jest czytelne i głęboko humanistyczne.
    Dla katoli - nigdy takim nie będzie. Trudno z fanatykami o czymkolwiek rozmawiać, a przekonanie ich do czegokolwiek, graniczyłoby z cudem:)
    Dla każdego rozumnego odbiorcy jest oczywiste, że Owsiak chce zwrócić uwagę na bardzo poważny i mocno zaniedbywany problem: LUDZI STARSZYCH, CHORYCH. Problemem ich godnej egzystencji, leczenia nie zajmuje się państwo, a co gorsza: kosciół, który usteczka pełne ma " miłości do bliżnich " w potrzebie:(
    Zaś czyny ich są na antypodach ich ględzenia. A problem narasta.
    700 łóżek geriatrycznych - to skandal i powód do wstydu dla Polski. Społeczeństwo się starzeje, przybywa ludzi, którzy potrzebują wszechstronnej pomocy. Często to ludzie samotni.
    Nie stękania, nie kropideł i wafelków!
    Eutanazja wobec osób będących w stanie długotrwale terminalnym , bez szans na uleczenie... powinna być dopuszczalna, jako ostateczność. Przy zachowaniu wszystkich możliwych " zabezpieczeń " - unimożliwiających jakiekolwiek nadużycia. W tym też - finansowe, spadkowe.
    I tak jak w przypadku: aborcji, zapłodnienia in-vitro, antykoncepcji - katolicy nie muszą tych procedur stosować, ale... wara im od NARZUCANIA swoich fobii - innym!
    O swoim życiu - decyduję Ja. Nie urojony bóg, nie dyrdymały watykańskie, nie polski kościół! Chcę, żeby tak właśnie pozostało.
    A sztuczne podtrzymywanie " życia " jest poprostu... nieludzkie, okrutne, niemoralne.
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w razie potrzeby proszę pół litra do kroplówki podłączyć ;-)

      Usuń
    2. Ty, Nightgale, nie pilnuj tak poziomu krwi w alkoholu ( to nie pomyłka ! ) tylko przygotuj się do odparcia ataku koncernów farmaceutycznych, bo ZACZYNA SIĘ doroczna kampania wyprzedaży nadprodukowanych szczepionek !!! Zmarły już DWIE osoby !!! :)))))

      http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wzrost-zachorowan-na-swinska-grype,1,5386065,wiadomosc.html

      Usuń
    3. @Begonijko : koncerny razem z ich szczepionkami latają mi jak wisielec na stryczku.
      Nie namówią mnie na branie żadnych dziwnych środków.
      Jestem zdrowy i nie odczuwam potrzeby faszerowania się farmaceutykami.
      Owszem , chętnie bym sobie zoperował uszkodzone kolano , ale koncern farm. mi do tego nie potrzebny.

      Usuń
    4. To sobie to kolano zoperuj, bo na starość będziesz za barometr robił, tylko u porządnego fachowca. W razie "cuś" służę odpowiednim kontaktem, tyle że w Gdańsku. Moja córka jest po takiej operacji i wszystko jest OK, ale ... i tak będzie później za barometr robiła, he he ! :)))

      Usuń
    5. Nightgale !! Na wszelki wypadek podaj rodzinie w jakim gatunku i ile ma mieć "voltów". O pomyłkę przy transfuzji nie trudno. Preferuję "dębniaczek" bo to i dość "czyste" i te wyciągi z dębu bardzo wzmacniają - zwłaszcza te enzymy. Miłego !!!!

      Usuń
    6. @Begonijko : jaką starość , już za barometr robię :-)))
      Niestety na operację i późniejszą rehabilitację brak mi chwilowo czasu.
      @Sarmato : słuszna uwaga , udzielę rodzinie wskazówek :-)

      Usuń
    7. w.i.e.s.i.e.k @op.pl5 stycznia 2013 20:33

      Stanisław5 stycznia 2013 16:59
      Stanisław ,w samo sedno
      I gdy przyjdzie ten czas trzeba umieć i potrafić powiedzieć tym j..m hipokrytom "A walcie się na ryj" z waszymi przesadami,wartościami i zasadami.O sobie ja sam decyduje,a wam nic do tego.
      A sposobów na spokojne odejście jest milion dwieście, bez pośredników,pomazańców i namiestników.

      Usuń
    8. Begonijko - ja w sprawie szczepionek - zauważyłaś chyba,ze wszystkie telewizornie już od kilku tygodni są zagrypione. Co kilkanaście minut lecą reklamy - od których można też się rozchorować - na nerwicę i jasną cholerę. Podobno już wymyślono jakiś taki elektroniczny gadget, który automatycznie wyłącza reklamy, żeby chociaż te zagrypione i na bóle gardła - byłaby ulga !!!

      Usuń
  16. Dobry wieczór Pani Elizo !!! Jak zwykle - porusza Pani trudne sprawy w naszym życiu i dobrze,że o nich dyskutujemy. Idzie tylko o to aby tym dyskusjom nadać ludzki, cywilizowany charakter oraz przytaczać rzeczowe argumenty. Bez zacietrzewienia religijnego, bez fanatyzmu lub wręcz zwyczajnej ludzkiej głupoty. W wielu społeczeństwach nasila się problem chorób późnego wieku - jako rezultat przedłużania życia ludzkiego dzięki powszechnej higienie, lecznictwie i co raz to nowym lekom. Także dzięki transplantacjom i zabiegom chirurgicznym oraz stosowaniu co raz to nowocześniejszej aparatury medycznej.Jak to w medycynie - każdy kij ma dwa końce, każde lekarstwo z jednej strony odpowiednio leczy, ale może stanowić śmiertelną truciznę przy nadużywaniu lub przedawkowaniu.W morzu tej obfitości leków i środków gubią się już sami lekarze a także zwykli ludzie. Jest co raz więcej mylnych diagnoz medycznych, co raz więcej przypadków uodpornienia na leki - w tym antybiotyki, na skutek nagminnego ich stosowania - przy każdej okazji. Powstaje także inny problem, przy którym leki współczesnej medycyny mogą się psu na budę zdać. Bowiem wiele wirusów i bakterii chorobotwórczych uodparnia się na leki oraz powstają ich nowe mutacje genetyczne - całkowicie odporne na środki farmakologiczne.To jest jedna strona medalu- po drugiej stronie JEST CZŁOWIEK, który jest panem swego żywota TYLKO ON i nikt więcej. Żadne tam dyrdymały, że państwo,że społeczeństwo,że partie polityczne, że...w końcu sam Bóg maja prawo decydowania czy ktoś chce żyć lub w straszliwych mękach umierać. TO WŁAŚCICIEL ŻYCIA- jeżeli można by to tak nazwać - decyduje co z nim zrobić. Wszak przed każdą operacją chirurgiczną podpisujemy na papierze zgodę na jej wykonanie - wraz z ryzykiem,że się nie uda.Tylko w skrajnych przypadkach (wypadki, brak przytomności itp.) decydują sami lekarze lub członkowie rodziny chorego.A teraz słów kilka o KATOLIKACH - bo ich polityczni przedstawiciele czynią najwięcej wrzawy - od poczęcia ( a nawet przed) aż do zgonu ( a nawet po nim). Inni wyznawcy religii bronią się przed transfuzjami krwi, szczepieniami ochronnymi, operacjami chirurgicznymi oraz jakąkolwiek interwencją medyczną - w tym badaniami prenatalnymi.MAJĄ TAKIE PRAWO - skoro się je respektuje w wielu krajach świata. Niech więc tak będzie. Katolicy niech zgodnie z kanonami wiary nie stosują środków antykoncepcyjnych, in vitro,badań prenatalnych i wszystkiego co im przeszkadza w "uprawianiu swej wiary". Jest do pomyślenia wykonanie takiego medalika, gdzie z jednej strony będzie wykonany jakiś tam wizerunek religijny a na awersie wytłoczony napis - NIE ZGADZAM SIĘ NA EUTANAZJĘ - WOLĘ CIERPIEĆ. Wystarczy w najbliższej parafii zakupić sobie taki medalik za stosowne "Bóg zapłać" i po problemie.Medalik może sobie każdy katolik nosić na szyi - tak jak żołnierz na froncie nosi "niezbędnik-niesmiertelnik" ze swoim nazwiskiem i datą urodzenia. ALE WARA IM OD TYCH, którzy tego nie chcą - MAJĄ PRAWO NIE CHCIEĆ.
    I ostatni już problem - skoro wiara im zabrania eutanazji - to wszystkich nieuleczalnie chorych przejmie Kościół katolicki do swoich szpitali i umieralni. Tam mogą bez przeszkód zanosić modły, uzyskać wszelkie namaszczenia, i pokropienia w oczekiwaniu aż ukaże się jasne światło w tunelu do nieba. Uważam,że jest to logiczne i proste. TRZEBA TYLKO CHCIEĆ i mieć odwagę cierpieć, aż nastąpi exitus. Miłego wieczoru życzę !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sarmata jak zwykle pisze naiwny tekst. Nie rozumie tego, że jak się dopuści eutanazję w jednym przypadku, nawet w przypadku obwarowanym różnymi warunkami koniecznymi do spełnienia, to ruszy eutanazyjna lawina, której już nikt nie zatrzyma. W tym głupim ustroju, jaki panuje w Europie wystarczy większością głosów podjąć np. decyzję, że wszyscy, którzy kończą 80 lat i chorują, przekraczając jakiś ustalony przez NFZ limit środków, podlegają eutanazji. I to będzie prawo. Kto będzie władny temu się oprzeć? Można sobie wtedy krzyczeć jak proponuje Sarmata "Nie zgadzam się na eutanazję" a i tak prawo będzie egzekwowane. Ruszcie tylko lawinę. Dziwię się, że tego nie rozumiecie.

      A właśnie przed chwilą w TVN J. Owsiak powiedział, że jest przeciwko eutanazji. I co, od tej chwili zaczniecie wieszać na nim psy?

      Usuń
    2. W pełni się zgadzam z Twoja wypowiedzią Sarmato. Tak jak i bliska jest mi idea możliwości wcześniejszego (skonkretyzowanego) zadeklarowania, że ktoś nie życzy sobie ratowania życia za wszelka cenę, czy wręcz eutanazji (też w ściśle określonych, skonkretyzowanych sytuacjach i stanie zdrowia).
      Rozumiem jednak lekarzy, gdy podejmują kolejne wysiłki ratowania życia, w wypadkach wręcz beznadziejnych. Zwykle przedłużając jedynie cierpienie chorego i przysparzając mu dodatkowych. Tak im nakazuje prawo, złożona przysięga i własne sumienie. Dotyczy to też bliskich (rodziny). Sama bowiem nie wiem, czy umiała bym przyjąć odpowiedzialność i zdecydować (tu i teraz) o czyjejś śmierci. Nie chciała bym też obciążać taką decyzją sumień moich bliskich.
      Jakie więc wyjście? Jedynie takie, że każdy stosownie wcześniej sam zdoła o sobie zadecydować. Tak jak możemy złożyć stosowną deklarację o ewentualnym zostaniu dawca organów, czy w ogóle przekazaniu ciała na potrzeby nauki. Niestety u nas nie jest to jeszcze prawnie możliwe. Dlatego o eutanazji, jej wszystkich aspektach i szczegółach, należy dyskutować. Może przyjdzie czas, że i nasz parlament odważy się na uchwalenie w tym zakresie mądrego prawa.
      Pomyślności.

      Usuń
    3. Anonimowy5 stycznia 2013 19:19

      Czy leczysz się na chorobę psychiczną czy "musk" ci kawki wydziobaly biedaku? Bo piszesz jak mocno poturbowany emocjonalnie. Nic ale to nic nie wiesz o zyciu w |europie, pewno jak wyjdziesz za stodołę to myslisz ze juz jestes zagranicą...tylko to za granicą stodoły. W Unii pisze o tej sprzed 2002 r bo potem dolączyla poldziczyzna, trudniej umrzeć niz się narodzić. Kto w dzisiejszych czasach pozwolilby uchwalić takie prawo o jakim piszesz? Europa to nie jakaś rasa Papuasów.
      I nie interesuj się jaki tekst i kto pisze, bo debilstwa jak twoje dawno nie czytałam.

      Usuń

    4. Anonimowy 19.19 !!! Szanowny Panie - jak się krytycznie odnosi do czyjegoś komentarza, to wypadało by przynajmniej przeczytać go ze zrozumieniem i do końca. Nie będę się wypowiadał na temat Pańskich konkluzji bo przykro mi to stwierdzić , ale nie ma o czym. Buja Pan w obłokach !! Miłego wieczoru !!!

      Usuń
    5. Sarmato, z tymi medalikami to pomysł wyborny, tylko że boję się ze taki "anonimowe" sobie dookoptują stwierdzenie że choremu niedołężnemu rodzina medalik załozyla na szyję. A może chipy elektroniczne? Mowię poważnie, bo trzeba się przed oszolomstwem i ich podejrzeniami jakoś zabezpieczyc.
      Ostatni akapit to wprost genialne. Maja fundusze na ich realizację, nakradli na wieki.
      milego weekendu

      Usuń
    6. Pani Elizo - zgoda na te "czipy", ale zaraz podniesie się wrzask, że ich kolczykujemy jak te "blondynki" w chlewiku.Pewnej kategorii ludzi nic i nigdy się nie podoba - tak jak notorycznie panu Błaszczakowi. On ma zawsze zdanie przeciwne i w każdej sprawie. Ostatnio pyskuje,ze Premier nie powinien wyjeżdżać z kraju na urlop tylko siedzieć tu na miejscu, bo tak sobie życzy pan Błaszczak. Podejrzewam,że gdyby był w zasięgu mojej ręki - strzelił bym w gębę - tak na opamiętanie !

      Usuń
    7. Sarmato - na tym medaliku powinno być wybite "NO E " co by było skrótem z angielskiego "NO EUTANASY" no i zbliżało by delikwenta do Biblii - tam tez występuje NOE, jako ratownik życia wszelakiego (ale tylko parami).

      Usuń
    8. Błaszczak mógł to powiedzieć tym dwom posom z PiS-u co to na Cyprze rozwalili wózkiem golfowym kawałek zabudowań hotelu. Takie mendy to tylko w kraju trzymać aby wstydu ojczyźnie nie przynosili.

      Usuń
    9. Eliza Dumoulin5 stycznia 2013 20:43
      Pytasz kto w dzisiejszych czasach pozwoliłby uchwalić takie prawo o jakim piszę? Każdy rząd i każdy parlament jeżeli tylko zabraknie im pieniędzy przeprowadzą każde świństwo i to bez żadnych skrupułów i bezlitośnie. Już dzisiaj NFZ postępuje bez skrupułów i bezlitośnie w stosunku do wielu chorych w tym do dzieci niejako skazując ich na śmierć. I wszystko zgodnie z prawem. Powód? Brak środków. Oczywiście, oficjalnie nie nazywają tego eutanazją. Jeszcze by tego brakowało, żeby to tak nazywać. Ale ci bezbożnicy chcą pójść krok dalej i uśmiercać ludzi oficjalnie. To draństwo do kwadratu. Powtarzam: Nie ma takiego draństwa, którego nie wprowadziłby rząd czy przeprowadził parlament, jeżeli zacznie brakować im pieniędzy. (przykład - wiek emerytalny)

      Usuń
    10. Olo - sprytnie to sobie wykombinowałeś z tym NOE. POPIERAM !!!

      Usuń
    11. Doprawdy facet trujesz takie bzdury , że podobnych nawet na Onecie nie idzie znaleźć.
      Może na jakiś kaczystowskich blogach by się dało.

      Usuń
    12. Anonimowy5 stycznia 2013 21:58

      Wybacz nie mogę, ani ci odpowiedziec ani polemizowac, po prostu na takie argumenty opada mi szczęka, ręce i dobrze ze siedzę bo i slipki pewno by mi spadły, moze to wulgarne co napisala, ale inaczej się nie da..........

      Usuń
    13. A gdzie to "anonimku" w "Biblii" czy jakich innych "pismach świętych" jest napisane, że pańtwo ma leczyć (finansować leczenie)? Yudzież ipoekowac sie starymi, samotnymi matkami, płacić zasiłki bezrobotnym lub zapewniac miejsca pracy?
      Nie mieszaj więc pojęć i zagadnień. "Tak krawiec kraje jak mu materii staje", a z "próżnego to i Salomon nie naleje".
      Mnie najbardziej zastanawia skąd taka obawa przed najbliższa rodziną? Że niby to oni (pewnie dzieci) dla spadku bądą na nas czychać i kurc galopkiem tę eutanazję stosować. Zawsze bowiem wiadomym było, że takie mamy dzieci jak je wychowamy. Więc w czym problem? Gdzie jest napisane, że un vitro, aborcję, czy eutanazję to przymusowo wszyscy musza stosować? Jak by rodzice i kosciół dobrze wykonywali swoje zadania, to nie trzeba by było zakazów prawnych.
      Ty tez nie strasz i nie pouczaj. Zaczoj to naprawianie świata od siebie i swoich najblizszych.

      Usuń
    14. A gdzie to "anonimku" w "Biblii" czy jakich innych "pismach świętych" jest napisane, że pańtwo ma leczyć...........


      Ikka133 witaj, pewno w kajeciku prezia to jest ichnia BIBLIA he he

      Usuń
    15. ikka1335 stycznia 2013 22:27
      Skoro wg Ciebie nigdzie nie jest napisane, że państwo ma finansować leczenie to po jakie licho państwo ściąga od obywateli obowiązkowy haracz na fundusz zdrowia? Czyżby działało nielegalnie? A może sugerujesz, że państwo jest złodziejskie? Przy starzejącym się społeczeństwie leczenie ludzi starych staje się problemem dla państwa. Tak, dla państwa, bo tak sobie państwo życzy. Ściąga składki i zajmuje się leczeniem w publicznych placówkach zdrowia. Po to one są. Dramat zacznie się, gdy państwu zabraknie pieniędzy. Tak stanie się w całej Europie. Już się to dzieje w Holandii. Poczytaj trochę na ten temat to będziesz wiedziała. Z Holandii starsi ludzie uciekają ze strachu przed eutanazją właśnie, która tam jest powszechna.

      http://www.fronda.pl/a/szokujace-dane-nt-eutanazji-w-holandii,20943.html

      W Polsce wystarczy precedens, który Ty popierasz, aby ruszyła lawina nie do opanowania. Życzę milej starości w okresie obowiązywania eutanazji. Pamiętaj: Volenti non fit iniuria.

      Usuń
  17. Sarmato !!! NIC DODAĆ - NIC UJĄĆ . Masz rację - niech każdy sam będzie kowalem swego losu. Na tym polega WOLNOŚĆ !!! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Sarmato - to hipokryzja ze strony katolików. Jak Wielki Biały Ojciec zachorzeje, to czym prędzej zawożą go do Kliniki Gemelli i uśmierzają wszelkie bóle.Tylko pospólstwo ma obowiązek cierpieć.

    OdpowiedzUsuń
  19. w.i.e.s.i.e.k @op.pl5 stycznia 2013 20:25

    No to już wiesz "RODAKU" komu "zasadzić kopa" lub skreślić w przyszłych wyborach
    Bo im nie o "problem" chodzi ale zachcieli się pokazać zabłyszczeć "dać odpór" i to komu samemu Owsiakowi albowiem on z nauka kościoła....
    I mamy takie "badziewia" co to z wielka troska przez całą swoja kadencje
    pochylylali sie nad problemami osób starszych.
    Bo panowie posłowie nie pozwolą im zginąć.
    Czy zrobili coś, by dało się żyć? Nie, bo po co.
    Działalność posła Sawickiego wygląda jak wzorowego PSL-owca. Kwoty mleczne, połowy dorsza, dyrektywa UE w sprawie miodu.
    Może składa się to w całość zakładającą, że ubogie osoby w podeszłym wieku powinny dostawać mleko, rybę i słoik miodu.
    Przypuszczam jednak, że wątpię. Gość jest nudny jak mimika Pawlaka i codziennym losem osób starszych się nie interesuje.
    Poseł Żalek nic nie zrobił dla ludzi, o których tak się martwi.
    Pewnie jest zajęty działalnością w zespołach parlamentarnych. Należy m.in. do zespołów: na rzecz Ochrony Życia i Rodziny, ds. Wolnego Rynku, Obrony Chrześcijan na Świecie, Tradycji i Pamięci Żołnierzy Wyklętych.
    Zaliczył prawie tyle zespołów co Nicolas Anelka, ale żaden z nich nie zajmuje się tym jak poprawić los osób w podeszłym wieku.
    Przemysław Wipler składał dużo interpelacji , ale w żadnej nie zajął się losem najstarszych.
    Zbyt zajęty był tropieniem antypolonizmu, potępianiem UPA i spotykaniem się z kolegami, którzy uważają, że Żołnierze Przeklęci, to byli wyje.......ani patrioci.
    Oprócz tego, wystąpił do ministra zdrowia z interpelacją w sprawie ilości aborcji, podejrzewając że Polki się skrobią na potęgę. Nie wiem czy się sejmowy klepacz rypnął, czy to wyraz furii pana posła, ale pytanie:
    "Ilu zabiegów aborcji dokonano w poszczególnych placówkach medycznych (proszę o podanie nazw i adresów oraz przypisanie im liczby aborcj ) na podstawie art. 4a ustawy o planowaniu rodziny, ochronie płodu ludzkiego i warunkach dopuszczalności przerywania ciąży
    Powtarza się w jednej interpelacji 4 razy.
    I nigdy nie zadał pytania
    "dlaczego emerytom i rencistom brakuje pieniędzy na leki"?
    Takie pytanie nie padło, nie padł też pomysł jak sprawić, żeby życie było bardziej do przyjęcia. Bardziej niż los zwykłych ludzi obchodzi tych panów los wartości, idei i innego kurestwa.
    "Po czynach ich poznaliśmy" A czy zapamiętamy aby to "badziewie" nigdy nie zasiadało w w salach sejmowych.
    Wątpię boć oni " z list partyjnych" a jak jeszcze najbliższy sercu, proboszcz wskaże to polecicie i oddacie głos za.
    Wiec macie to co macie "skumbrie w tomacie"

    OdpowiedzUsuń
  20. W.i.e.s.i.u. kiedy patrze i slucham tych 4 to zastanawiam się: kto na nich głosował???Powaznie. To wprost ireealne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elizo - do tych czterech dodaję jeszcze kurdupla. Przecież jemu też jeszcze się nie zdarzyło aby coś sensownego powiedział w Sejmie - oprócz oczywiście "to wina Tuska".

      Usuń
    2. Warsie miły, to strasznie po ludzku smutne, znam to i z mojego podworka, nikt tak nie kradnie, korumpuje, kombinuje jak socjalisci, WSZYSCY albo prawie wszyscy narzekaja, przeklinaja, zycząc im najgorszego, a kiedy przychodzą wybory znow socjalisci gora...To jest strasznie dołujące psychicznie i moralnie, nikt nie mysli o przyszlosci wlasnych dzieci i wnukow, bo glosując na hamulec, maszyna nie ruszy..

      Usuń
    3. Elizo - to nie tylko socjaliści. KAŻDY polityk obiecuje gruszki na wierzbie zanim dorwie się do koryta. K A Ż D Y POLITYK !!!

      Usuń
    4. Słusznie piszesz K A Ż D Y !! Taka ich mać !!!

      Usuń
    5. Warsie, zdziwiłbyś się, nigdy tak dobrze się nie żyło, po ludzku, kiedy rzadzili liberałowie, ta czerwona stonka sprzedala cale zaglębie metalurgii walońskie, w tej chwili są na drodze "likwidacji" ostatniego bastionu ręka w ręke z Mittalem. Prowincja Liege jest juz TRUPEM

      Usuń
  21. Wszystkich ktorzy samowolnie poproszą o eutanazję podsumuje pani Kempa wybitny prawnik : wszyscy on mieli coś na sumieniu!:)))))))

    Witam Elizko na nowo, wróciłem he he

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Kroko : u ust tej baby nie zdziwi mnie absolutnie NIC

      Usuń
  22. Krokodylu,Ty niedawno anonsowałeś się z Białki Tatrzańskiej. No nie mogę!!! Znam krokodyle rzeczne,jeziorne,a nawet nadmorskie.Ale górskie???

    OdpowiedzUsuń
  23. Eli,widzę,że wróciłaś na liil. I od razu jako królowa,he,he.

    OdpowiedzUsuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.