niedziela, 28 kwietnia 2013

Śmiecie!!



Piątkowy wyrok w sprawie Beaty Sawickiej to wyrok dobry dla obywateli RP, zły dla służb specjalnych, których w demokratycznej Polsce się namnożyło. Zwyciężyło prawo i sprawiedliwość. Zwyciężyło na pohybel tym, którzy zawłaszczyli sobie ten slogan i pod jego sztandarem prawa nadużywali. Nie trzeba było długo czekać. Szczekaczki PiS zmieniały studia telewizyjne przez cały wekeend. Najgłupszą wypowiedź dał Ziobro, jednocześnie skompromitował się  po raz kolejny wykazując się nieznajomością prawa: "Nie może być tak, że w jednej sprawie mamy dwa prawomocne różne orzeczenia sądów" - mówił w sobotę szef Solidarnej Polski - Ziobro. Celowo minął się z prawdą albo nie wiedział, o czym mówił. Albo... i jedno i drugie.  

Kiedy Prokuratura w Poznaniu odmówiła wszczęcia śledztwa, sąd Rejonowy dla Warszawy decyzję o odmowie uchylił i kazał śledztwo prowadzić. Śledztwo przeniesiono do Prokuratury Okręgowej w Lublinie, ale tam prowadzone było w sposób urągający procedurze karnej. Pełnomocnikom Sawickiej odmówiono udziału w przesłuchaniach, nie przesłuchano w ogóle agentów pod przykryciem, którzy się z nią spotykali. Za dowód w sprawie uznano nagrania, które warszawski sąd (ten, który w I instancji skazał Sawicką) uznał za "niezrozumiałe" i kazał oczyścić je z szumów Instytutowi Ekspertyz Sądowych. Pani prokurator z Lubina "szumy" nie przeszkadzały i - w kwietniu 2010 r. - uznała, że śledztwo należy umorzyć, bo "możliwe jest ustalenie czy doszło do przekroczenia uprawnień przez funkcjonariuszy CBA" w sprawie, która toczyła się przeciwko Sawickiej.To było prawne kuriozum, bo gdyby chcieć to zrobić, Sawicka musiałaby występować w podwójnej roli: oskarżonej i pokrzywdzonej,a procedury karne tego zabraniają. Na umorzenie Sawicka złożyła zażalenie. Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia zabierał się do jego rozpatrzenia jak pies do jeża. Pierwsza sędzia, która miała rozpoznać sprawę, stwierdziła, że nie może, bo się przyjaźni z kimś z CBA. Po 11 miesiącach umorzenie zostało przez innego sędziego utrzymane. Z jaką argumentacją? Nie wiadomo. Bo sąd w całości utajnił sprawę.

Faktem jest jednak, że ten sędzia zajmuje się głównie wykroczeniami. A dystans - wiedzy i doświadczenia - jaki go dzieli od trojga sędziów sądu apelacyjnego (bo uniewinniło Sawicką i Wądołowskiego trzech sędziów), jest trudny do opisania. Tego Ziobro nie zauważa. A jeśli Ziobro powołuje się dziś na rozstrzygnięcie śródmiejskiego sądu i mówi, że on "stwierdził, że akcja CBA była w pełni zgodna z prawem, legalna i służyła temu, aby ujawnić skutecznie przestępstwa korupcji" to przyznaje, że ktoś (sędzia albo prokurator) popełnił przestępstwo ujawnienia tajemnicy państwowej. Przypuszczam więc, że Ziobro znów raczej konfabuluje. Puenta: nie było żadnego "drugiego prawomocnego wyroku". Było postanowienie sądu oddalające zażalenie na umorzenie. Tę różnicę widzieć powinien już student trzeciego roku prawa, po kursie procedury karnej. 




 
Ogarnia mnie przerażenie kiedy wyobrażę sobie ilu takich "geniuszy" jak Ziobro wypuścił ze swoich bram Uniwersytet Jagielloński!!. Która to komisja dopuściła do tego, że Ziobro zdał pomyślnie egzamin prokuratorski w roku 1997? Jak mogło dojść do tego, że swego czasu PROKURATOREM GENERALNYM został człowiek, który, do dnia dzisiejszego nie wie - co wyraźnie wynika z jego wypowiedzi - co to jest wyrok prawomocny? I dzwoni mi w głowie pytanie: kto sprzedał panu Zbigniewowi Z. dyplom wyższej uczelni? Dlaczego osobnik, który mu to wcisnął, nie sprawdził, czy kupiec ma maturę?A może sprawdził - i świadectwo maturalne sprzedał mu w pakiecie za pół ceny? Opierając się na FAKTACH, wniosek nasuwa się sam: braciom Kaczyńskim zależało jedynie na tym żeby prokuratorem generalnym był człowiek mierny ale wierny, to była jedyna kwalifikacja jakiej wymagali.  Teraz grunt zaczyna mu się palić pod nogami - sprawa Sawickiej przegrana, dr G. - właściwie powinien być uniewinniony, a dostał zawiaski minimalne, afera gruntowa już niedługo, wniosek do Trybunału Stanu w przygotowaniu, a agent Tomek już opowiada, jak to Ziobro wszystko zatwierdzał. Ta karykatura szeryfa z głosem jak z kreskówki i pozbawiony moralności karierowicz trzęsie się ze strachu. Będzie skończony....e tam, on już jest skończony....moralnie, a politycznie jak i reszta tego towarzycha byt ma uzależniony od wyborcy. Zobaczymy w 2014 r. czy Polacy cokolwiek zrozumieli. Dodam, że w każdym kraju takie Ziobry, Kamińskie, Kaczyńskie i im podobne śmiecie już dawno byliby za kratami jak i masa innych prokuratorków odpowiedzialna za ośmiornice i inne naciągane śledztwa, które zniszczyły życie wielu uczciwych ludzi!!




Opracowano na podstawie art.:
http://wyborcza.pl/1,75968,13817742,IV_RP_przegrala_moralnie.html#TRrelSST
http://wyborcza.pl/1,75478,13819864.html
http://wyborcza.pl/1,75478,13815597,Mariusz_Kaminski__b__szef_CBA__Wyrok_ws__Sawickiej.html#TRrelSST


 PROMUJ



119 komentarzy:

  1. Leszek Miller (facet nie z "mojej bajki")juz dawno skwalifikowal Ziobre jako ZERO ! I tego sie trzymajmy - ZERO polityczne,Zero moralne , czyli...OO (KLOAKA!!!!!!!!!!!!!)

    OdpowiedzUsuń
  2. w.i.e.s.i.e.k @op.pl28 kwietnia 2013 18:46

    To mamy juz dwóch "prawników" jednego "szefa szefów" Ziobro i drugiego byłego/lub w stanie spoczynku/ sędziego J Wojciechowskiego.
    Ten drugi zajął "dowcipne stanowisko" w
    http://januszwojciechowski.blog.onet.pl/
    Uznając?? iż sedzia Paweł Rysiński '"o to, że w dniu 26 kwietnia 2013 roku w Warszawie, podając .....ustne motywy wyroku uniewinniającego panią Beatę Sawicka od wszystkich stawianych jej zarzutów, dopuścił się równocześnie zniesławienia jej osoby, przypisując jej zachowania niemoralne, nieetyczne i przestępne".

    Aż prosi się to o komentarz
    Zawsze byłem przekonany ze „choroba Macierewicza” nie przenosi się z nosiciela w sposób szczególny.A tu pan poseł zakażony.
    Tak jak Macierewicz nie zna raportów,lub uznaje je za kłamliwe ,MAK w całości „Polskiej Komisji” przekłamany w części
    Nigdy nie był na miejscu nie widział wraku,nie zapoznał sie z załącznikami do raportu, bo te albo poufne albo tajne.
    Ale MACIEREWICZ WIE I to WIE SWOJE.
    Bo pisali w Gazecie bo mówili w Radyjo.
    Toczka w toczkę i pan poseł.Nie uczestniczył w rozprawie nie przysłuchiwał się rozprawie,nie zna całości materiału tfu”dowodowego .
    /Rozprawa toczyła sie „przy drzwiach zamkniętych”bez udziału mediów.”/
    Bo ten na wniosek CBA został utajniony.Nie zna akt .ect ect
    ALE ON WIE !!!
    I to wie nie na podstawie całosci „ustnego uzasadnienia”
    ON WIE z fragmentów wypowiedzi sędziego, jakie przekazały media.
    A czy przekazały wszystko w całości i w szczegółach ??
    A HGW. !!Czy to istotne. !!
    Jedna baba powiedziała drugiej babie a ta trzecia, już wie i głosi z cała pewnością
    A to drodzy wyborcy pisze i głosi wam były sędzia i były prezes NIK.
    Sami z tego wyciągnijcie wnioski a ja tylko zadaje pytanie
    Czy pan poseł ma tak od początku czy doszczętnie zgłupiał lub się zaraził, w kontakcie z tymi z PIS.
    Bo bałwanienie do kwadratu widać jak na dłoni.
    Pan poseł wie i juz.
    Norma u tego posła.Nie czytał,nie uczestniczył ale WIE i zajmuje stanowisko.
    Strach pomyśleć jacy to ludzie kiedyś decydowali o naszym "być albo nie być" i o naszej wolności

    OdpowiedzUsuń
  3. Widac przeciez kim jest, juz po jego wypowiedziach. Takie miernoty zawsze w kraju spotykalismy, za komuny nazywalismy ich "towarzysz ciemniak". Ziobro i Kaczynski to sa nasi towarzysze ciemniaki. Nawet nie wiedza, ze nie sa prawica ale wlasnie narodowa lewica.

    OdpowiedzUsuń
  4. Eli,w tym akurat przypadku jestem za PiS,chociaż Cyryl to Cyryl,ale te Metody. Bo do curwy nędzy należy wreszcie ukręcić łeb Hydrze czyli korupcji. To było by zupełnie wspaniale,gdyby nie ten tłuk,agent Tomek,posieł aktualnie.A w cholerę z takimi Tomkami i Sawickimi!"kręcenie lodów". Gnój!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień Dobry:)

    Wyrok uniewinniający dla B. Sawickiej i p. Wądołowskiego - leje miód na moje - wątpiące w sprawiedliwość - serce:)
    NARESZCIE !!!
    To już drugi sąd, który nie zostawił suchej nitki na przestępczej działalnośvci CBA, pod wodzą Kamińskiego. Pierwszy był sędzia Tuleya, ale... chyba zabrakło nieco, konsekwencji. Strach?
    Chciałbym wierzyć, że będzie ciąg dalszy, bo... skoro " służby " złamały prawo, złamały wielokrotnie zapisy Konstytucji, popełniły wielokrotnie - przestępstwa stąd wynikające, to co? Zostaną bezkarne?
    Osoby WINNE są wśród nas! A ich zapluta i moralnie podła postawa świadczy, że wniosków nie wyciągnęli! Przestępcy poprostu: idą w zaparte!
    Może im ktoś wreszcie to uświadomi? To preparowanie przestępstw, to namawianie do ich popełnienia - bez żadnego dowodu, przypuszczenia - jest poprostu: PRZESTĘPSTWEM, zalegalizowanym/ wtedy/ przez państwo!
    Prowokacje można stosować, gdy :
    Ma się podejrzenia, są donosy, hipotezy, że : dana osoba może to robić!
    A TU; PAŃSTWO KREOWAŁO I PISAŁO SCENARIUSZE PRZESTĘPSTW. Zgodnie ze stalinowską zasadą: znalezienia człowieka...
    Pisowata Wolska ze stalinizmem miała więcej wspólnego -niż im się wydaje. Więcej niż opowiadały ulubione " lektury " braci kaczyńskich podawane karłom - przez mamusię, a wcześniej przez stalinowskiego aparatczyka Rajmunda!!!!
    Obecnym rządom zarzucam skrajną niechęć do rozliczenia tych przestępców! A bezkarność rozzuchwala, panie Premierze Tusk!
    Inne przestępstwa pisowariatów wciąż czekają na ujawnienie i przykładne ukaranie!!!!
    pozdrawiam
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet znam przyczyny"kręcenia lodów". Posłanka Sawicka się buduje. W Piechowicach k. J.Góry. Budowa stanęła wówczas z powodu braku funduszy. Posłanka Sawicka postanowiła dorobić. I żadne krokodyle łzy tu nic nie zmienią. Bo uczciwy będzie ZAWSZE uczciwy,a złodziej złodziejem pozostanie.



      Usuń
    2. Nie mogę się zgodzić z Tobą M-16.

      Usuń
    3. Może ze względu na oną budowę, wytypowano inwestorkę jako kandydatkę intrygi ?? Chyba w ciemno nie strzelano ? Uczciwość to wielkie słowo, nie takie ideały legły w gruzach wobec cegiełek, szcziególnie gdy stały na sztorc..... oczywiście owe cegiełki.

      Usuń
  6. Masz rację Elizo:)

    Rządy w IV R.P. to rządy śmieci... A śmieci trzeba posprzątać. Tak robi każdy dobry gospodarz, za jakiego chciałbym uważać D. Tuska.
    Pozdrawiam serdecznie
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  7. W obecnych czasach ukończenie tzw. studiów o niczym niestety nie świadczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkowicie zgadzając się co do Ziobry, agenta- kanalii, Kamińskiego i wszystkich tych Kurskich, uważam jednak, że pani Sawicka dała się SKORUMPOWAĆ (poza "zgrzytem", bo przecież miała męża). Czy powinna być uniewinniona? Mam wątpliwości, bo ten precedens może mieć dalekosiężne skutki. Teraz każdy będzie się bronił, że to nie on, to "jego" skorumpowano. Każdy człowiek ma wybór - działać uczciwie czy tez nie. Mam wątpliwości i mam prawo je mieć. Natomiast czym innym jest mieć wątpliwości, a czym innym podważać PRAWOMOCNY WYROK. To może zrobić rzeczywiście "zero". Nikt nie ma nic do gadania! Wyrok to wyrok i kropka. Podporządkować mu się trzeba w pokorze i zamknąć pyski. Sąd powinien być niezawisły nawet od pana Kaczyńskiego. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za " zgrzyt", że miała męża - może ją "sądzić" pleban - nie sędzia, bo niewierność małżeńska nie jest karana prawem!
      Sawicka została " wytypowana" prze gówniarzy z CBA, a cała prowokacja trwała ponad rok. Była ogłupiana, mamiona... i jedno co jej mogę zarzucić to: kompletny brak kobiecego gustu. Jak można było ulec takiemu prowincjonalnemu i tępemu lowelasowi?
      W chwili podjęcia decyzji o zaciągnięciu sieci na Sawicką: nie było żadnego dowodu/przypuszczenia , że Ona popełniła jakiekolwiek przestępstwo! Dlatego cała " akcja " ewidentnie była nielegalną.
      Pozdrawiam
      Stanisław

      Usuń
    2. Nie wiem jak to jednoznacznie wyrazić, ale...
      Nie wolno zarzucać sieci na osobę - w chwili zarzucania - niewinną i o nic nie podejrzaną:)
      Taka akcja jest dopuszczalna jedynie wtedy, gdy zachodzi podejrzenie, że już może dochodzić do przestępstwa. Nie wolno kreować przestępców, mimo jej póżniejszej uległości i przyjęcia " wziątku ".
      Tu - wbrew pozoron - ważna jest kolejność zdarzeń:)
      Stanisław

      Usuń
    3. KrystianDomański28 kwietnia 2013 20:59

      Charonea, Eliza pisze o wyroku, nie o "winie" Sawickiej. To wyrok ostrzeżenie dla służb. Bo przypomina, że ponad nimi, ponad prokuraturą, która zwykle służbom sprzyja, zamiast stać na straży praworządności, jest konstytucja. To z konstytucji, z Europejskiej Konwencji Praw Człowieka, a nawet z samej ustawy o CBA i rozporządzeń do niej sąd wyprowadził, że im nie wolno wszystkiego. Nie wolno testować uczciwości obywateli, stosując tajne, niekontrolowane przez inne organy władzy metody, jak: podsłuchy, podglądanie, inwigilacja i prowokacja. Bo łatwo w tych tajnych działaniach naruszyć prawa i wolności obywatelskie. Jak w sprawie Sawickiej.

      pozdrawiam

      Usuń
    4. w.i.e.s.i.e.k @op.pl28 kwietnia 2013 21:37

      Stanisław28 kwietnia 2013 20:06
      To jest Ich MYŚLENIE to jest i MORALNOŚĆ ???,moralność, obojętnie skąd się wywodząca.
      Ale jak sami, bydlaki, głoszą, modlą się codziennie "i nie wódz nas na pokuszenie" jednocześnie "wodząc na pokuszenie innych"
      Wytłumacz wiec bałwanowi niedouczonemu,wytłumacz wiec idiocie, ze to też dotyczy jego "ze cel nie uświęca środków"
      Ze Europa to już przerabiała, od zachodu po wschód.
      Ze z lubością stosowali to dyktatorzy
      Wytłumacz niedouczonemu kretynowi,co to się chce przypodobać "szefowi kurduplowi" zasłużyć na awans i na premie.
      Wytłumacz bydlakowi co myśli, ze jak poszedł w służby i ma to co nigdy mu się nie marzyło,czego nigdy by nie osiągnął w drodze "służby" i "normalnego awansu,że tak nie można,ze "nie złapał boga za nogi"
      Dla takiego myślowego pierwotniaka to szczyt kariery,życiowej kariery.
      Wiec zrobi wszystko co szefowie zażądają i będzie ich i ich decyzji "bronił jak źrenicy oka"
      Bo wie/gdzie tam wie, przeczuwa/ ze jednocześnie broni własnej d...py.
      I pomyśleć"ze toto' za zasługi tacy sami"zrobili posłem"
      Boze jeśli istniejesz, miej nas w opiece, choć właściwa byłaby,prośba,intencja proszalna.
      Choć raz Boże spuść nogę i kopnij w dupę tych s..synów by wiedzieli ze powoływanie się na Ciebie to bluźnierstwo.
      To proszę Cie jak ,agnostyk.Kopniesz uwierzę

      Usuń
    5. Kopnął 10.04.2010... Tylko się pomylil...

      Usuń
    6. Charoneo mozgiem czlowiek posluguje sie zakocha24 godziny na dobe do momentu .....zakochania :-)

      Usuń
    7. W.i.e.s.i.e.k ! Przecież jak kopnie to zobaczysz, a jak zobaczysz to wiara będzie zbędna !!!! Fakt jest obiektywny i wiary nie wymaga. Na tym to polega, to wierzący mają nam udowodnic istnienie Onego, bo niewierzący wiedzą że go nie ma . Wiara wymięka wobec wiedzy. Ale jak górę bierze wmodlony lęk "nie jezdem godzien uwierzyć/uczynić" a więc i zobaczyć* czyli do końca tego marnego żywota opieram się na fikcji czekając na jeszcze większą fikcję po śmierci :))))))))))))) Czy absyntem się napruli ci którzy to wymyślili ???
      ----------------------------------------
      *) Jeśli nie jestem godzień zobaczyć, to nawet jak zobaczę to nie uwierzę , więc po co te brednie "błogosławieni co nie zobaczyli a uwierzyli" ?
      Wniosek prosty - Doda miała rację a starodruk pokrętnego bajania to czysty biznes.

      Usuń
  9. Zupełnie czym innym jest operacyjne : " wejście " agenta służb w struktury, które mogą, bądż - popełniają przestępstwa... a czym innym jest KREOWANIE i namawianie do popełnienia przestępstw korupcyjnych. Tak było w przypadku Sawickiej. Stręczenie i nakłanianie do czynów zakazanych jest przestępstwem. A taką rolę odegrał prowincjonalny ćwok - " agent " tomuś!
    Fałszywe dokumernty dotyczą tylko i wyłącznie: danych osobowych " agenta ", a CBA... wytwarzało lewe papiery i PODPISY dotyczące odrolnienia, " afery " Kaczmarka, Sawickiej, sprawy Kwaśniewskich/ willa w Sandomierzu/... To wszystko było działaniem przestępczym. Na zlecenie kaczora, przy współudziale kamińskiego!
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  10. Elizo prokuratorzy w Polsce łącznie z Prokuratorem Generalnym to ludzie IV RP i Ziobry dlatego nie ma się co dziwić bronią tak swojej d**y jak i swoich zleceniodawców

    OdpowiedzUsuń
  11. za PiSu Polską rządziła banda zidiociałych nieudaczników-gołodupców, którym się wydawało, że rządzą krajem, a w rzeczywistości, zrobili tyle złego co za połowę rządów PRL-owskich,i zawłaszczając hasło prawo i sprawiedliwość-zdegradowali je do nic nie znaczących słów! a wręcz znaczących zupełnie co innego!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Powinni teraz adwokaci Rywina wystąpić o bardzo duże odszkodowanie no i oczywiście uniewinnienie, przecież nagranie go przez naczelnego GW też było nielegalne

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealnego wymiaru sprawiedliwości nie ma nigdzie. Zawsze istnieje możliwość popełnienia błędu, dlatego w dojrzałych systemach aż do przesady przestrzega się obowiązujących, ściśle określonych PROCEDUR, poczynając od sposobu zatrzymania delikwenta ( np. jeżeli w zamieszaniu przy aresztowaniu policjant ZAPOMNI przeczytać zatrzymywanemu jego praw, facet jest wolny, nawet gdyby był poszukiwanym od długiego czasu zabójcą) poprzez proces, aż do skazania, lub uniewinnienia. Dowód w sprawie, zdobyty NIELEGALNIE, można sobie o kant wiadomo czego rozbić, bo i tak nie może być użyty w trakcie procesu. Wiele osób zdaje się nie rozumieć, że właśnie wobec nielegalności zdobywania ( preparowania ?) dowodów, Sawicka nie mogła zostać skazana, a sąd nie miał innego wyjścia, jak ją uniewinnić. Po prostu.
    Jest jednak dobra strona totalnej porażki chłopaków z ferajny : mianowicie gwałtowny pożar w pisowskim ...zamtuzie, chociaż bardziej dosadne słowo tu się nasuwa. No i dobrze. Tak ma być. Na Trybunał Konstytucyjny ( czy tylko ? ) dla tych nieprawych i niesprawiedliwych czekamy od dawna.
    I żeby było jasne : sama Sawicka jest tu właściwie dodatkiem i nie zamierzam bronić tej bezdennie głupiej kobiety. Myślę jednak, że zapłaciła już wysoką cenę za tę swoją głupotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Adyjunkt", być może i lowelas ma słabość do starszych pań, ale ja, starsza pani, nie mam słabości do zwykłych dupków.
      P.S. A problemami prawnymi nie obciążaj sobie rozumku, bo i tak nic nie zrozumiesz. Zegnaj, bo przecież długo tu nie zabawisz.

      Usuń
  14. Walczący z babami !!! :)))))))))))))))))))))))))))))

    http://pej.cz/MEM-TYGODNIA-Agent-Tomek-g4932-12172#photo

    OdpowiedzUsuń
  15. :)

    Mogę się założyć, że wybierając z książki telefonicznej sto osób - stosując odpowiednie techniki manipulacji/ całkiem proste i dość prymitywne, wbrew pozorom / - 30% namówię na przestępstwo.
    Czy oni są winni? Czy ja - prowokujac ich i nakłaniając do popełnienia uczynków zakazanych? Tak działało państwo pisie, pisano scenariusz i dobierało ofiary w/g politycznych kluczy!
    Odpowiedż winna być prostą... dla osób, które nie zatraciły jeszcze trzeżwości osądów i logiki myślenia:)
    Dobranoc
    Stanisław
    Stanisłąwi

    OdpowiedzUsuń
  16. @Elizo, jeżeli to w związku z tym opatrunkiem itp. itd. to współczuję bardzo i szczerze życzę szybkiego powrotu do zdrówka.Na czas"siły wyższej"zakopałem TOPÓR. -Życzę wszystkiego najlepszego na dziś, jutro i...całe życie.

    mgr mniemanolog


    Coś z danym słowem u szanownego pana na bakier. Proszę zostawić Elizę w spokoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mgr mniemanologi29 kwietnia 2013 00:48

      @Funia-
      Życzenia były jak najbardziej szczere,bo wiem co to choroba itp.itd.Podtrzymuję życzenia wszechstronnie!
      Nie uważam,żebym nie dotrzymał gdzieś danego słowa?????Chyba jakieś nieporozumienie,przepraszam...
      dobranoc!

      Usuń
  17. Mam nadzieję, że to jaskółka która wiosnę uczyni !!!.
    Mam nadzieję, że inni sędziowie pójda za przykładem i nie będą się oglądali na koterie i lokalne stosunki i wyzbędą się strachu.
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  18. Triumf sprawiedliwości ... faktycznie - sędzia oznajmił że Sawicka wzięła łapówkę, po czym ją uniewinnił ha ha ha ha dobre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiesz co to jest sprawiedliwosc cywilizowanego czlowieka, Twoja jest Kalego.

      Usuń
    2. Ale ja nie kradnę i to jest ta różnic klas.

      Usuń
    3. Gadać to każdy potrafi, udowodnij!

      Usuń
  19. franek_marzyciel28 kwietnia 2013 23:48

    Okoliczności przez sąd podniesione mogły stanowić co najwyżej podstawę do nadzwyczajnego złagodzenia kary albo złożenia zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa podżegania przez funkcjonariuszy CBA.W przypadku stwierdzenia, że Sawicka dopuściła się zarzucanego jej czynu, nie mógł zapaść wyrok uniewinniający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helmut_monachijski28 kwietnia 2013 23:51

      Jakiego "zarzucanego jej czynu" Sawicka się dopuściła - wymyślonego i podstępnie zaaranżowanego przez państwową służbę???!!! Rusz, chłopie, najpierw dupę w świat i zorientuj się, co jest u mądrzejszych od nas. Dopiero potem ruszaj głową.

      Usuń
    2. franuś - a ty co - akademię im.Antka Macierewicza skończyłeś. Weź no się solidnie do łopaty a paragrafy zostaw mądrzejszym od ciebie.

      Usuń
    3. franek_marzyciel29 kwietnia 2013 12:17

      1.Jakiego "zarzucanego jej czynu" Sawicka się dopuściła? - Wzięła łapówkę.
      2. wymyślonego i podstępnie zaaranżowanego przez państwową służbę??? - Z tym wymyślaniem przestępstwa przez CBA to było trochę inaczej. Łapówkę wymyśliła Sawicka.

      Co do mądrzejszych od nas zapewniam Cię , "chłopcze", że u mądrzejszych u nas Sawicką by skazano. Poza tym szoruj "chłopcze" do lektury kk i kpk. Szczególnie art. 20 kk. Może coś zrozumiesz.

      Usuń
    4. NIE!!!! Sawicka wzięła bezprawnie podsuniętą przez państwową służbę atrapę łapówki. Realnym przestępstwem było wyłącznie zachowanie CBA, nie zaś udział Sawickiej w sztucznie zaranżowanym spektaklu. Nie było realnego przestępstwa Sawickiej - był przestępczy test państwowej służby na moralność.

      Usuń
    5. franek_marzyciel29 kwietnia 2013 12:25

      Jakie to w Polsce typowe. Wszyscy znają się na wszystkim. O tym, że łapówki w tej sprawie zażądała oskarżona też udajesz, że nie wiesz??. A już tak to po prostu, nie po prawniczemu tylko po ludzku. Może nie trzeba było brać? Czy tę niebywałą możliwość szanowny Kroko-idiota wziął pod uwagę?

      Usuń
    6. Co Sawicka oferowała agentom CBA w zamian za tą mityczną łapówkę. Jakie złamanie prawa?

      Usuń
    7. franek_marzyciel29 kwietnia 2013 12:27

      Za obietnicę ustawienia przetargu publicznego

      Usuń
    8. A tyś papuga może???? he he he wyobraz sobie ze ja nie raz obiecywałem żonie, że ją zabiję, a ona - mnie. Stało się przestępstwo? Powinniśmy dostać oboje dożywocie. Patrz, cholera, dostaliśmy - kiblujemy razem już ponad 40 lat. Choćbyś wszystkie kodeksy świata zjadł, myślenia widać się już nie nauczysz. Operujesz stereotypami i to cale twoje myślenie

      Usuń
    9. Marek, spoko, tutaj jest adwokatem, w temacie o Smolensku pilotem, przy aborcji ginekologiem itd.Ot taka pisowska fantazja he he he he

      Usuń
  20. Nijak nie mogę dociec na jakiej podstawie wszystkie media, politycy oraz pozostali głos w sprawie zabierający, wymyślili sobie, że sąd apelacyjny panią Sawicką uniewinnił.
    Stosowne przepisy k.p.k. wyraźnie określają jaki wyrok prawomocnie kończący postępowanie apelacyjne może być wydany. Sąd odwoławczy, w rezultacie rozpoznania apelacji, może zaskarżony wyrok utrzymać w mocy, uchylić (wtedy kieruje sprawę do ponownego rozpoznania, bądź umarza postępowanie) a jeżeli pozwala na to zgromadzony materiał dowodowy, ma prawo zaskarżony wyrok zmienić.
    To ja się grzecznie pytam, co konkretnie postanowił sąd wobec oskarżonej? Przeorałam bowiem cały ten głupi internet i nigdzie nie znalazłam treści wyroku. Wszystkie media zajmują się jedynie przytaczaniem fragmentów uzasadnienia ustnego. Nigdzie nie zacytowano sentencji wyroku.
    To jeszcze raz, co sąd orzekł w sprawie Sawickiej?
    Na chwile obecna wiem jedynie, że wyrok pierwszej instancji wobec niej uchylił.Z fragmentów uzasadnienia zaś mogę się jedynie domyślać, że w związku z uznaniem zebranych dowodów za nielegalne (zebrane z naruszeniem prawa), postępowanie wobec niej umorzył. Umorzenie zaś nie jest tożsame z uniewinnieniem. Jak doczytałam bowiem "Wyrok uwalnia oskarżoną Sawicką jedynie od odpowiedzialności karnej, w żadnej jednak mierze nie uchyla moralnej i etycznej odpowiedzialności obciążającej oskarżoną za przestępne zachowania - oświadczył przewodniczący trzyosobowego składu orzekającego sędzia SA Paweł Rysiński."
    Język prawniczy jest precyzyjny i uwolnienie od odpowiedzialności karnej, nie jest tożsame z uniewinnieniem. Proszę zauważyć, że zupełnie inaczej sąd potraktował Wądołowskiego, tu wyraźniej mówi się o niewinności.
    Więc jak? Ktoś znalazł i może zacytować sentencję wyroku SA? Tylko bowiem wówczas dyskusja może być merytoryczna.
    Pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ikko, a jednak np. pan Piotr Kruszyński tłumaczy nam, czym się różni Polska od państwa prawa i pozwala sobie nawet na dość niegrzeczne sformułowania wobec sędziego, używając jak najbardziej terminu "uniewinnienie"...

      http://www.plwolnosci.pl/a/1582/Mec-Piotr-Kruszynski-Po-takim-wyroku-uznanie-kasacji-w-sprawie-Sawickiej-prawie-pewne

      Usuń
    2. Zapomniałam dodać, że sądząc po innych felietonach z tego źródła, mec. Kruszyński przeszedł na pisowską stronę "mocy".

      Usuń
    3. Begonijko - dzień dobry !!! A któż to jest za przeproszeniem mec.Kruszyński, wyrocznia delficka, jakaś nowa "temida" w portkach. Do niedawna środowiska PiS-owskie posługiwały się takim mecenasem - przystojniakiem -Rogalskim, który także uległ amokowi. Dzisiaj tenże mecenas tak jak gdyby odwrócił swoje poglądy o 180 stopni i zaczyna się "wyrażać" na temat niedawnych mocodawców.Na placu boju został jeszcze jeden "prawnik" - niejaki pan Janusz Wojciechowski, który plecie na swoim blogu jak Piekarski na mękach. Widocznie cierpi na stwardnienie umysłowe. Także i on niebawem zacznie grać na innej fujarce - do wyborów co raz bliżej. Nawet panu Migalskiemu przechodzą objawy chorobowe i zaczyna się wdzięczyć do opinii publicznej a nie do panaprezesa i PiS-u.No cóż, podobno tylko krowa nie zmienia poglądów. Miłego dnia !!!

      Usuń
    4. Sarmato - ale sir Richard Francis C. i pan Antoś - jako te głazy są nadal "opoką" i fundamentem dla panaprezesa! Podobno na wielkie"kamolce" nie ma rady - trzeba użyć trotylu, albo i nitrogliceryny aby się "rozpukły".

      Usuń
    5. Karol eeee tam. Na zmurszałe głazy wystarczy poczciwy "młot na czarownice"- jak raz dobrze pier.dykniesz zostaje kupka "rumoszu skalnego". Nadaje się do budowy dróg i autostrad.

      Usuń
    6. Sarmato, bieda w tym, że te "prawackie tuzy" mieszają w głowach ciemnego ludu i tłuką do tych zapyziałych głów , że kto nie z nimi, ten popiera korupcję. Europoseł Kurski - wybitny specjalista od krętactwa, chociaż już nie lata za paneprezesem, jak kot z pęcherzem, jeno boi się tyłek pana ZERO, wpadł nawet na jadowicie dowcipny pomysł, aby nowym ministrem sprawiedliwości została Beata Sawicka. Jednak nerwowość, jaka zapanowała w kłębowisku żmij jest bardzo symptomatyczna. Pali się, pali !!! Ratuj się, kto może !!!
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    7. Begonijka - no właśnie....pan Kurski. Też dzisiaj trafiłem w TVN-24 na krotki wywiad z nim. Mdli mnie jeszcze do tej pory. Człowiek bez żadnych zasad moralnych i polityczny cynik - co mu akurat zarzucił prowadzący wywiad. Jeszcze jeden przykład kompletnej zgnilizny moralnej i pustogłowia- reprezentant "narodu"- psiakrew !!! Przepraszam,że się "wyrażam" , ale i mnie czasami nerwy zawodzą. Tak sobie dumam, że skoro do tej pory żaden prokurator nie poczuł się w obowiązku przymknąć pana Antosia za jego kolejne "hipotezy" smoleńskie, to znaczy, że jest przyzwolenie do snucia takich "hipotez". A skoro tak, spisuję sobie listę takich hipotez na temat poczytalności tego osobnika. No bo skoro wobec prawa jesteśmy równi (co gwarantuje Konstytucja) - to ja mam przebogaty asortyment hipotez na temat pana Antosia i jego "mocodawcy". Jak mnie ruszy - opublikuję to na blogu Pani Elizy, chyba,że Pani Gospodyni użyje "odkurzacza". Ale niech tam !!! Begonijko - wiosna jest cudowna, kwitnie i pachnie. Zakwitły mi magnolie na działce, forsycje i to co na Śląsku nazywają "moikami" - tzn. mlecze.Jest cudownie, dlatego z "hipotezami" ewentualnie wystąpię jak się zepsuje pogoda - po co psuć sobie nastrój. Miłego dnia !!!!

      Usuń
    8. Sarmato, u mnie pogoda pod zdechłym Azorkiem, chociaż żółte forsycje (te to zawsze wyrywają się przed orkiestrę !) też już można oglądać... Nie żałuj sobie, Sarmato, z tymi hipotezami. Będziemy mieli niezłą ucztę...Sporo straciliśmy na własnej kulturze słowa, a jak mawiała moja Mama, do chama trzeba do chamsku, bo inaczej nie zrozumie...No tak, ale to trzeba umieć i jeszcze przełamać nabyte przez cale życie zasady...a to towarzystwo spod ciemnej gwiazdy nie jest tego warte.
      Najgorsze u Kurskiego jest to, że swoją niewątpliwą inteligencję wykorzystuje w wyjątkowo obrzydliwy sposób, co potwierdza, swoim wyłączeniem się z jego kręgu, nawet własny brat...
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  21. Dzień dobry Ikko !!! Ja też - jak dotąd- nigdzie nie doszukałem się pisemnego uzasadnienia wyroku, dlatego nie spieszę się z wydawaniem pochopnych o nim opinii. Sąd Apelacyjny ma dwa tygodnie na sporządzenie takiego uzasadnienia a w sprawach zawiłych także i więcej. Bardziej istotnym w tej sprawie jest natomiast fakt, ze już drugi sąd nazwał publicznie metody działania CBA, pana Ziobry i pana Prezesa - bezprawnymi oraz naruszającymi prawo, by nie powiedzieć wprost - stalinowskimi.Pierwszym precedensem był głośny wyrok i komentarz do niego sędziego Tuleyi. Też się podniosła ogólnokrajowa wrzawa środowisk PiS-owskich w myśl zasady "uderz w stół a nożyczki same zabrzęczą". Tak jest i tutaj a może jeszcze bardziej będą huczeć, bo oto dwa sądy już orzekły o stosowaniu nielegalnych metod - co w kontekście szykowanego wniosku o Trybunał Stanu dla głównych aktorów tego bezprawia, ma swoją wymowę. Trybunał Stanu - będzie musiał brać pod uwagę takie orzeczenia - jeżeli one się uprawomocnią. Odnośnie "prawomocności" orzeczeń - pan Zero dał oczywisty przykład braku wiedzy i zupełnej ignorancji, jeżeli idzie o znajomość prawa. To też jest dowód przeciwko niemu i sam go publicznie dostarczył a więc nie może się go wyprzeć.Na tym tle obydwaj kandydaci do postawienia ich przed Trybunałem Stanu popełnili i popełniają co raz więcej skandalicznych błędów. No cóż - na złodzieju czapka gore- jak to niedawno napisałem tu na blogu w kontekście tego, że panprezes zaczyna panicznie się bać - jesteśmy co raz bliżej prawdy- także tej smoleńskiej.Myślę, że ów głośny wyrok sędziego Tuleyi przełamał też jakiś impas w orzekaniu przeciwko "kaczystom". Cieszy mnie, że komentując ówcześnie ten wyrok, mieliśmy w tej sprawie identyczne zdanie. :-)))))))))))))))
    A co do winy posłanki Sawickiej - są tu do rozstrzygnięcia dwie sprawy, bezprawności jej oskarżenia na podstawie nielegalnych metod działania CBA i Prokuratury, ale jest też sprawa, że pani Sawicka wzięła łapówkę, co ją dyskwalifikuje zarówno jako obywatelkę tego kraju jak i posłankę na Sejm. O sprawach rozbicia rodziny i upojnych nocy z tajnym agentem nie będę pisał, bo to jest nader obrzydliwe aby się tu o tym rozwodzić. Miłego dnia życzę !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i tak skromnie dopisze jeszcze do konta kaczystów Weronikę Marczuk -Pazura i Księgarza ,który wygrał odszkodowanie około pół mil. zł za bezprawne działania tomusia -lowelasa. Uwielbiam czytac blog Pani Elizy .
      podpis -m-

      Usuń
    2. Sarmato, tu jest dobre podsumowanie całej sprawy :

      http://tomaszlis.natemat.pl/59471,wscieklosc

      Usuń
    3. Begonijka - dokladnie tak - zgadzam się z T.Lisem. Będzie też pora na to aby "odkurzyć" sprawę Barbary Blidy. To ta sama "ferajna" - ale zginął człowiek, w dodatku posłanka na Sejm RP.Tego nie da się wmieść pod dywanik pana "Zero" lub utopić w wannie !

      Usuń
    4. No tak, mój laptop odmówił mi współpracy, pewnie dlatego, że się wyrażałam o internecie...
      Co do wyrażonej przez sąd opinii w sprawie materiału dowodowego i CBA to w pełni zgadzam się z Twoim zdaniem Sarmato. Także w tym co piszesz o ewentualnym wpływie tych sędziowskich ocen na dalszy tok wydarzeń. Póki co jednak nadal nie znamy treści orzeczenia ani pisemnego uzasadnienia. Drażni mnie jednak, że nawet prawnicy, co zauważa Begonijka, zapominaja kim są i beztrosko mówia o uniewinnieniu Sawickiej. Niestety większość komentatorów decyduje się na wydawanie kategorycznych opinii co do prawidłowości wyroku SA w oparciu jedynie o fragmenty uzasadnienia ustnego przytoczone przez media. Co z zabawą przedszkolaków w "głuchy telefon" mi się raczej kojarzy, niż z poważnym konmentowaniem prawomocnego wyroku.
      P.S. Z kwiatów mniszka lekarskiego (mlecz) robi się pyszny syrop na kaszel, który dzieci uwielbiają.
      Pomyślności.

      Usuń
  22. w.i.e.s.i.e.k @op.pl29 kwietnia 2013 08:43

    Ziomal29 kwietnia 2013 07:39 Wszystkie ? A gdzie to wymień.
    To ze pracowały /a to czas przeszły/ Gestapo,NKWD,/"dajcie mi człowieka a paragraf sam na niego, się znajdzie","nie ma niewinnych, są tylko źle przesłuchiwani"/ i parę innych służb w totalitarnych państwach,dziś tak być nie musi.
    Bo to prowadzi do nadużyć,bo to skłania służby do działań w celu przypodobania się każdej władzy.
    Co zostało okazane i u nas.Jesli tego nie rozumiesz tym gorzej dla ciebie.Cierpliwie ci będziemy tłumaczyć, aż zrozumiesz

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobno Ziobro,pseudonim operacyjny"Zero,"zdał egzamin prokuratorski w jakiejś dziurze na podkarpaciu,co by wiele wyjaśniało, znając tamtejsze przestrzeganie i stosowanie prawa ("Sami swoi"). I pewnie na zasadzie:"idz Zbysiu idz,niech kto inny się z tobą użera".Służby mają dużą wiedzę o prokuratorach,sędziach,adwokatach,a ci przecież "aniołami"nie są,oczywiście uogólnienia są nieuprawnione.I jeszcze "klauzula tajności"uważam że o zniesieniu jej powinien decydować sąd po wysłuchaniu pacjenta który ją nałożył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jorguś z Zabrza29 kwietnia 2013 13:25

      J-23 !!!! Pseudonim operacyjny "Zero" - dobre !!!!!! A co do "aplikacji prokuratorskiej" pana "zero" - to zdobywał ją w Katowicach a nie jakiejś dziurze podkarpackiej. Prokuratura w Katowicach jest od dawien dawna siedzibą pisowskich klakierów, co potwierdziła choćby "sprawa Blidy".
      Ale przyjdzie "kryska na Matyska" - tej prokuraturze już się "przyglądają" przez "szkiełko". Będzie wesoło !!!

      Usuń
    2. O tym zdawaniu egzaminu,jak mnie pamięć nie myli, słyszałem u Matki Boskiej Paradowskiej.

      Usuń
    3. Jorguś z Zabrza29 kwietnia 2013 18:15

      J-23 - aplikacja prokuratorska to jedno, a egzamin po zakończeniu aplikacji - to druga sprawa. Nie zawsze zdaje się egzamin tam gdzie się "aplikuje". Zresztą kto go tam wie - co on sobie ponakręcał. W każdym bądź razie i jedno i drugie musiało być mu przygotowane przez "tatusia" - partyjnego bonzę z PZPR-u. Jaki jest koń - każdy widzi.

      Usuń
    4. Tatusiek był przecież sekretarzem PZPR na Podkarpaciu, to wiecie rozumiecie, tam te "egzamina" łatwiej było zaliczyć.

      Usuń
  24. Tu pozwolę dodać jeszcze jedną rzecz o której chyba zapominamy .
    Prowokacji dokonano nie na byle urzędniczynie co wziął by parę tysi , za przystawienia kilku pieczątek tu i tam.
    Czy nawet na szeregowym członku partii z którą się ma akurat na pieńku.
    Co też by było naganne , ale kaliber nie ten.
    Prowokacja była wymierzona w POSŁANKĘ .
    Czyli członka najwyższej władzy ustawodawczej w tym pop...ym kraju.
    A to już proszę Państwa śmierdzi jak tygodniowe truchło w lecie.
    Jak ten syf marki CBA nie skończy w Trybunale , oraz w sądach powszechnych to ja się wypisuję z tego bajzlu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć co miał na myśli sędzia:
    "Sędzia Paweł Rysiński, który uniewinnił byłą posłankę Platformy, potwierdził, że kobieta wzięła łapówkę, ale nie może za nią ponieść odpowiedzialności karnej, jedynie moralną".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wolno testować uczciwości obywateli, stosując tajne, niekontrolowane przez inne organy władzy metody, jak: podsłuchy, podglądanie, inwigilacja i prowokacja. Bo łatwo w tych tajnych działaniach naruszyć prawa i wolności obywatelskie. Jak w sprawie Sawickiej.

      Usuń
    2. Czyli na filmie CBA pokazało, że nie wzięła pieniędzy tylko walizkę czystych karteczek?

      Usuń

    3. Jeśli sąd dziś uznałby prawo do stosowania nielegalnych metod pozyskiwania dowód w postaci nakłaniania lub aranżowania przestępstw, to jutro musiałby zgodzić się na podtapianie lub inne tortury. Które zresztą CBA stosowała np. wobec Bogusława Seredyńskiego (zamykanie na kilka dni w pojedynczej celi bez możliwości kontaktu z kimkolwiek, zastraszanie). Kto wie, do czego by doszło, gdyby PiS rządził jeszcze rok lub do końca czteroletniej kadencji.

      Usuń
    4. Juhasie, idź Ty zaganiać owiecki i nie wypowiadaj się na temat spraw, na których znasz się, jak kura na pieprzu ...W tej sprawie nie chodzi o wzięcie przez Sawicką łapówki, bo temu nikt nie przeczy, ale o parszywe, nielegalne metody, jakimi WYTYPOWANA przez CBA do ataku na PO (przypominam, że CBA w tym samym czasie była zupełnie ślepa na korupcję ministra Lipca i "ocknęła" się dopiero po wyborach) posłanka została do tego "podpuszczona" ? Jesteś pewien, że Ty sam, Twój "śwagier", kum, albo pleban, zachowalibyście niezłomną cnotę, gdyby zabrała się za testowanie was ( i to przez prawie rok) jakaś blondyna z dużymi cyckami ??? No, pleban może by się oparł ...ale nie z powodu cnoty, tylko odmiennego gustu. No, słucham ?

      Usuń
    5. juhas - i co ci sieroto podhalańska tłumaczyć. Barany jak czegoś nie kumają to się cały dzień trykaja łbami, aż im się co nieco rozjaśni.Spróbuj !

      Usuń
  26. To za co skazano Rywina? O ile wiadomo na rozmowie starozakonnych się skończyło . Nikt nikomu nic nie dał , nikt niczego nie wziął! Wtedy nagrywanie e było legalne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to "pastuchu owiecek" wyciągnij sobie nareszcie właściwe wnioski. Chciano zdołować politycznie SLD - to zdołowano. Niejaki Jan Maria Rokita, chciał zbudować na tej "komisji" podstawy swojej politycznej kariery. Połamał sobie zęby - bo kim dzisiaj jest "ta Rokita" - głupkiem politycznym na emeryturze. A SLD istnieje i ma się co raz lepiej. Co wcale nie znaczy, że jestem zwolennikiem SLD lub towarzysza Millera.

      Usuń
    2. juhas - owieczko podhalańska rodzaju męskiego - proces Rywina toczył się po wiadomym patronatem. Nie jest wykluczone, że sprawa może zostać wznowiona, bo nawet "prawomocne" wyroki można wzruszyć - jeżeli ujawnią się nowe okoliczności. Zauważ baranku, że Rywin do tej pory milczał jak ten grób, co nie znaczy, że on to ma tak na zawsze. W końcu w tej sprawie nikt nikomu nic do kabzy nie dał ani z cudzej kabzy nie wziął. To był taki "proces" na niby, na zasadzie co by się stało gdyby się stało.A Rywin potrafi pisać i "kręcić" dobre scenariusze. Jako filmowiec a nawet aktor był całkiem, całkiem !!! A może właśnie nakręci taki filmik - para dokumentalny ????

      Usuń
    3. Nic się nie stało.Tylko A,Michnik (Szechter) nagrał Lwa Rywina...

      Usuń
    4. juhas - coś zmienił nicka ?? Ten "mgr mniemanologii" nie był taki zły. Wy tam w tym "Krakówku" to jednak macie ciasno pod berecikami, przybrałeś sobie nowy nick , taki "od ręki", taki "małopolski", łatwy do lokalizacji.

      Usuń
    5. kukułka - no i co z tego !!! Lipińskiego nagrali kamerami jak korumpował posłankę Beger z Samoobrony - czy ktoś mu za to wytoczył proces i posłał do mamra ????? Jak karać to wszystkich i po równo - według zasług.Lipiński korumpował POSŁANKĘ na Sejm w hotelu sejmowym - mało masz dowodów ????

      Usuń
    6. Warsie, oni to, co robił Lipiński, nazywają normalnymi rozmowami, ot tak, "między nami, politykami" ...i to Beger korumpowała Lipińskiego, czy jakoś tak... Wiją się, jak nicienie wystawione na światło słoneczne. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  27. Agencina już tyłkiem trzęsie i krzyczy "to nie ja" !!
    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/kaczmarek-sawicka-miala-swoj-obiekt-westchnien-i-t,1,5479113,wiadomosc.html
    A grypsujący w pudle tylko czekają i rączki zacierają.
    Zrobią z kolesia rzyci jesień średniowiecza.
    Z radością wielokrotnie pomnożoną bo :
    W pierdlu psów się nie cierpi.
    Psów tajniaków się nie cierpi bardzo. (gliniarz z drogówki wziął by ewentualnie kilka razy po ryju)
    Psów prowokatorów nie cierpi się jak cholera.
    A do kompletu jeszcze jako podrywacz cudzych żon będzie miał zapewnione częste i nader urozmaicone pożycie seksualne.
    Ale za to uwielbiają tam frajerków którzy sami się obronić nie potrafią , a kumpli za kratami którzy by pomogli nie mają.

    Tak więc agenciku , zacznij już zadek na zapas smarować
    Aha i pamiętaj : "Tomuś nie piskaj" :-))

    P.S. Z Kamińskiego tęż ciupowe ciacho chętnie zrobią. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nighgale, jakie tam z Kamińskiego ciacho ??? Takiego wypłosza to nawet "ciupowe" zatrudnią tylko do czyszczenia sanitariatów ! Szczoteczką do zębów, oczywista oczywistość ! :)))

      Usuń
    2. Nightgale, Nightgale , Nightgale ... już zapamiętałam. :)))

      Usuń
    3. @Begonijko : w imię zasad któryś by kapucyna poświęcił ;-):-)

      Usuń
    4. Smarować jak smarować ale ćwiczyć butelką po piwie napewno tak!

      Usuń
    5. Nightgale, jak już kiedyś wspomniałam, na własnej piersi wyhodowałam prawnika i to takiego prawdziwego, który przeszedł wszystkie stopnie wtajemniczenia zawodowego (nie to, co ZERO), więc to i owo czasem mi się o uszy obija ...Wiem, że "ciupowe" zbytnio wybredne, co do świeżego mięska, nie są, ale jednak mają swój "kodeks honorowy" i doprawdy nie mam pewności, czy na wypłosza by się połakomili !!! :)))

      Usuń
    6. J-23 - nie kumam z ta butelka po piwie - może trochę naświetlisz !!!

      Usuń
    7. Chodzi o ćwiczenie zwieraczy.Nightgale już o tym pisał,jest to tylko rozwinięcie tematu.

      Usuń
    8. J-23 !!! Zwieraczy powiadasz - aaaa...teraz zatrybiłem !!!! To jednak ryzykowne - nie wystarczy zwykły ogórek "długi" ???

      Usuń
    9. Nightgale - "jesień średniowiecza" mu zrobią -powiadasz, to też pięknie. I niech mi ktoś powie, że nasz język nie jest utkany poezją !!!

      Usuń
    10. Furtianie, też mnie to Nightgale'owe określenie zauroczyło, ale w meritum sprawy, ze zrozumiałych względów, wolałam się nie zagłębiać ! Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  28. Kpina z prawa w żywe oczy! Wiadomo,że kolesie z PO nie pozwolą jej umoczyć,tylko co na to ludzie,których np. komornicy łupią tylko za to,że mają takie same imię i nazwisko jak prawdziwy dłużnik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do robby z godz 17:20- OPAMIĘTAJ SIĘ W TEJ ZŁOŚCI .SAWICKA OD 7 LAT nie jest w polityce a ty ciągle
      o jakieś wyimaginowanej obronie przez PO. Zycze ci takiego testowania , spróbuj a co ci szkodzi-miodzio!! Sawicka z PO została "wywalona" od razu po incydencie ,a taki A. Lipiński ma się świetnie pisuarze, po propozycji dla Beger, możliwości zapłaty za weksle samoobrony z pieniędzy sejmowych!!!
      podpis-m-

      Usuń
  29. robby - a teraz napisz od początku czego nie kumasz ??? Spokojnie, bez "nerwów".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemoralna łapówkobiorczyni w dwóch transzach wg sędziów jest niewinna, bo nie powinna być testowana przez służby powołane do tego, by testowały i sprawdzały skorumpowanych polityków ? Niemoralni są też ci sędziowie bez ducha sprawiedliwości. Ten wyrok to samobój PO. Wstyd. No to już nie ma w tym kraju na kogo głosować.



      Usuń
    2. robby - to nie głosuj !!! Przymusu tu nie ma !!!!A co do służb- nie są one od testowania tylko od śledzenia i ścigania FAKTYCZNYCH przestępstw a nie zainscenizowanych - aby kogoś wrobić. Leppera tez chcieli wrobić w aferę gruntową tymi samymi łajdackimi metodami. Puknij się "robby".

      Usuń
    3. robby - gamoniu jeden a nie widzisz, że ten cały brudnowłosy agent CBA uprawiał prostytucję za państwowe pieniądze.Szastał tysiącami i chlał koniaki za NASZE pieniądze aby poderwać starszą panią dla celów nikczemnej polityki swoich mocodawców. To cię debilu nie razi !!! Kur.ewstwo faktyczne i kur.ewstwo polityczne musi zostać ukarane, a szefowie tego burdelu muszą trafić za kraty.Spadaj !!!

      Usuń
    4. Sebastian - masz rację to było kurewstwo i prostytucja za pieniądze budżetowe, bo przecież prezio nie wyłożył ze swoich.Polska została stoczona do poziomu burdelu politycznego.

      Usuń
    5. robby...
      Głosuj na Tolka Banana:)
      Problem sam opisałeś! Sawicka nie była skorumpowana, do czasu aż... nie próbowało tego zrobić CBA i ten wieśniak z tłustymi kudłami...
      Stanisław

      Usuń
    6. robby29 kwietnia 2013 17:20


      Niemoralny jestes Ty. PiSie politruki zrobili przestepczynie z przeciętnej kobiety, słabej psychicznie. Takich ludzi jest wiele nie powinnismy popychac ich, namawiac do przestepstw, jesteśmy wtedy większymi przestępcami niz oni. Prawo nie jest do tego aby tworzyc przestepców - czy to takie trudne dla Ciebie do pojecia? Pewnie ze trudne.Jak dla Kaczynskiego.

      Usuń
  30. Pani Elizo !!! Z "żalem" informuję, że pan minister "Goowin" utracił posadę. Bez zamrożenia, na "żywca" został wyrwany z "układu". Krzyku wprawdzie nie było słychać, ale niebawem odbędą się msze żałobne w intencji. Poległ na polach "in vitro" otumaniony mgłami smoleńskimi. Uroczystości "pogrzebowe" ku czci tego obrońcy życia niepoczytalnego odbędą się podczas najbliższej "miesięcznicy" o czym donosi naród Wolski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za info. Ministerstwo Sprawiedliwości ma pecha do życiowych talibów. Złą passę zaczął Wawelczyk...
      milego

      Usuń
    2. Pani Elizo - ma Pani rację !!! Jak był ministrem - nastąpiła "selekcja" nowych kadr. Jak został prezydentem to osobiście mianował około 800 nowych sędziów. Był przy tym wielki skandal - bo "decyzję" panprezydent podejmował ponad pół roku - aż interweniowały najwyższe władze sędziowskie w Polsce. Był tez inny skandal za czasów jego ministrowania - dopuszczono - wbrew ustawie o ustroju sądów powszechnych, do orzekania, REFERENDARZY
      sadowych,którzy nie maja prawa wydawać wyroków ani postanowień sadowych z mocą wyroku.Było o tym głośno w środowisku sędziowskim. Jak się wydaje w prokuraturach tez zastosowano takie metody "awansu" - co widać do dzisiaj.

      Usuń
    3. Sarmato,takiego "orła temidy"doświadczyłem na własnym tyłku.Dawno temu zmontowaliśmy komitet wyborczy,nie wdając się w szczegóły chodziło o sprawozdanie,matoł orzekał nie znając ordynacji wyborczej!Gdy się o tym dowiedziałem(kumpela była przewodniczącą komitetu) bylo już za pózno,ponieważ był to mój pomysł,zwróciłem dziewczynie pieniądze które wpłaciła jako grzywnę.Samo życie!

      Usuń
    4. Moi drodzy, nie mówiąc oczywiście "hop", pragnę podkreślić, że p.Marek Biernacki jest z mojego okręgu wyborczego i z pełnym przekonaniem już kolejny raz na niego głosowałam ! Oby dał radę, czego jemu, nam wszystkim i sobie życzę ...

      Usuń
    5. Nie mów więc "hop" Begonijko. Do tych z AWS jakoś nigdy nie miałam zaufania. Marek Biernacki jest też "ojcem założycielem" IPN oraz CBA. Jak jeszcze czytam, natychmiast po deklaracji o jego nominacji, że środowiska prawnicze liczą, iż zdołają sie z ministrem "dogadać", to wolę być ostrożna w przewidywaniach.:-)))
      Pomyślności.

      Usuń
    6. Osobiście nie wykluczałbym możliwości typu "przyszła koza do woza", czyli innymi słowy - wysłania pieszej delegacji proszalno-przebłagalnej do Krzysztofa Kwiatkowskiego.
      Zdarzyło się pewnie tak, że delegacja zamiast ze zgodą na ponowne objęcie resortu, wróciła z połamaną gałązką oliwną i odciskiem glana na d.pie...
      No i wyskoczył nam Biernacki jak goły z pokrzyw.

      Usuń
    7. Toż jestem ostrożna, Ikko. Tyle, że na tym bezrybiu ... Rozglądam się i rozglądam dookoła i nie mogę dostrzec nikogo, do kogo można byłoby mieć całkowite zaufanie, może ...Kwiatkowski ? Ale też przecież z posady wyleciał ? Nie wiem. Znam opinię z mojego Trójmiasta i ta jest dobra, ale ... wiesz, jak to jest z tym punktem widzenia i punktem siedzenia. A środowiska prawnicze zawsze liczą na to, że zdołają się "dogadać" z ministrem ...głównie z chęci zachowania swojego "stanu posiadania". Gdybym mogła wybierać, to nadal wybrałabym jakiś polski odpowiednik Margaret Thatcher, który wystarczyłby za wszystkich ! :)))

      Usuń
    8. Ja też i nie po to by nabyć uprzedzenia... Kilka zalet, w tym doswiadczenie na ministerialnym stołku, sie znajdzie. Też i liczę na to, że z pewnych rzeczy się wyrasta i nawet własne pomysły uznaje za chybione.
      Pomyślności.

      Usuń
  31. Pokazywali Gowina w telewizorze - po dymisji. Zrobiły mu się bruzdy - na czole !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co może być: niezbitym dowodem, że poczęty został metodą in-vitro:)
      Stanisław

      Usuń
  32. w.i.e.s.i.e.k @op.pl29 kwietnia 2013 21:07

    Przepraszam a to kiedy u nas istniała "zgoda narodowa"
    Właśnie sobie przeczytałem
    " Rok 1652, bitwa pod Batohem, koniec powstania Chmielnickiego. Już po bitwie pod Beresteczkiem, kiedy polskie pospolite ruszenie rozniosło w proch armię Chmielnickiego.
    W obozie pod Batohem była polska jazda i polska piechota, oblegane przez Kozaków i Tatarów. I doszło tam do walki między polską piechotą a kawalerią. Polacy sami ze sobą walczyli.
    Dlaczego?
    Typowe polskie pieniactwo - bunt co do żołdu.
    W obliczu zagrożenia wrogim atakiem!
    W efekcie jedni z drugimi nie chcieli wspólnie walczyć i zaczęli się tłuc między sobą - Polacy z Polakami w obozie obleganym przez wroga.
    Kozacy i Tatarzy zajęli obóz, wzięli dziewięć tysięcy jeńców,.. których potem wyrżnęli.
    Dlatego wielbiciele naszej tragicznej historii nazywają to....,, sarmackim Katyniem.
    To jedna z hańb polskich, w dodatku została nazwana sarmackim Katyniem.
    Na Boga, dlaczego? To jest po prostu plama na polskiej historii, wielki historyczny wstyd, a nie pretekst do tworzenia martyrologii.
    Ale my tak już mamy, że brudne plamy na historii zamieniamy na martyrologię.
    Czy rzeczywiście każda próba zderzenia się z polskością musi skończyć się dramatycznie?

    Na to pytanie próbuje odpowiedzieć Dorocie Wodeckiej 15 polskich pisarzy. Zbiór rozmów z nimi pod tytułem zainspirowanym przez Rudnickiego ("Polonez na polu minowym" ) staje się przez to świadectwem naszych czasów. Zapisem refleksji na temat polskości i rodzimego patriotyzmu. Analizą naszych zalet i wad, opisem tęsknot ku wzniosłości i wyczekiwanej normalności.
    /na długie wolne, będzie jak znalazł/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @w.i.e.s.i.e.k @op.pl : Bath to małe miki.
      Tam naszych wyrżnęli przynajmniej innostrańcy.
      Bitwa pod Mątwami to dopiero było jajo na kiju.
      A teraz jeden fiut z drugim nawołuje do obalenia siłą rządu.
      Czyli de facto rokoszu.
      Ktoś poza mną widzi analogię z Lubomirskim ?

      Usuń
    2. Nightgale, zapytaj raczej, kto nie widzi..."Adyjunkt" pojawi się pierwszy na liście. P.S. "Jajo na kiju"...Hmmm...trzeba przyznać, że masz dzisiaj natchnienie ! :)))

      Usuń
    3. Nightgale - zgadza się !!! Z tym, że Lubomirski był nieco zasobniejszy w "realności" a panprezes to przy nim hołysz.

      Usuń
  33. Gowin to przyszly szef PO, zaklad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nostradamus - zakład przyjmuję i obstawiam Gowina jako przyszłego szefa PiS-u, jeśli Kaczora postawią przed Trybunałem. Jeżeli Trybunał orzeknie delegalizację partii panaprezesa i jej rozwiązanie - to Gowin wróci rektorować w swojej szkółce w Krakowie.Krakowscy politycy prawicy to skrajna konserwa + dulszczyzna moralna .Czuć pleśnią i kruchtą.

      Usuń
    2. Krakus - jesteś optymistą. Kaczor będzie "do krwi ostatniej" trzymał się PiS-u, bo to jego "prywatna" partyjka. Po nim choćby potop.On dla swojej "idei" gotów jest wywołać w Polsce nawet wojnę domową. Faceta od dawna powinni wsadzić do pudła albo do Tworek.

      Usuń
    3. Marcin - słusznie, słusznie, no i KASA przez nikogo nie kontrolowana.

      Usuń
    4. w.i.e.s.i.e.k @op.pl30 kwietnia 2013 08:48

      Krakus30 kwietnia 2013 05:48
      No jak ma być "nie konserwa" jak na wszelkich manifestacjach "patriotycznych" widzisz ciągle te same "wdowy po kanonikach i proboszczach" co to z "kościelnym zaśpiewem" intonują "łojczyznę wolna" w towarzystwie byłych ORMOWCÓW, którzy "po staremu "chcą wiedzieć co się dzieje w tłumie" dla zmyłki dla mimikry krzycząc to samo i tak samo.

      Usuń
  34. Dzień dobry Pani Elizo !!! No to mamy nowego ministra od sprawiedliwości. Akurat w tej sytuacji politycznej i w perspektywie ewentualnego Trybunału Stanu dla panaprezesa - kandydat wydaje się dobry. Wszak Marek Biernacki należał też do "ojców założycieli" CBA i na ten temat ma dużą wiedzę.Być może zostanie ona w pełni wykorzystana przeciwko Kamińskiemu, który z tej instytucji uczynił prywatną policję polityczną panaprezesa. Jest też z wykształcenia prawnikiem - co może rokować dobrze w "uzdrawianiu" naszego sądownictwa. Czas i pierwsze decyzje nowego ministra pokażą w jakim kierunku to pójdzie.
    Od wczoraj zastanawiam się jak się zachowa partia PO i jej część, którą kokietował Gowin - czyli konserwatywna część tej partii. Czy stanie się - to na co liczą politykierzy PiS-u, że Gowin urwie kilku lub kilkunastu posłów Platformie i zorganizuje sobie jakiś klubik poselski, czy też premier Tusk zdołał na tym odcinku opanować sytuację. Byłbym skłonny twierdzić, że raczej to drugie, bo inaczej koalicja z PSL-em by się rozleciała. Pożyjemy zobaczymy.
    Dymisja Gowina może też zapowiadać jakiś ostrzejszy kurs polityczny z Episkopatem, bo wprawdzie nowy minister też. konserwatysta, ale nie taki skrajny jak jego poprzednik. No i nobilituje go politycznie, że pochodzi z Wybrzeża. Może być ciekawie !!! Miłego dnia życzę !!

    OdpowiedzUsuń
  35. @Sarmato : Gowin byłby idiotą gdyby tak zrobił.
    Było by to rozwalenie koalicji i nowe wybory.
    Nowego ugrupowania nie stworzy a kaczor secesjonistów do siebie nie weźmie .
    Dym by się w pisie zrobił nie z tej bajki , jak by jakieś przybłędy miały brać wysokie miejsca na listach wyborczych.
    No dobra , sam Gowin by się załapał.
    Ale na cholerę Kaczyńskiemu taki Goodson ?
    Z antychrystem !! Pod jednym dachem !! Tfuu!! ;-):-))
    Na nowych wyborach może zyskać tylko kaczor.
    Może ale nie musi.
    Społeczeństwo owszem , wkurwione rządami Tuska , nadal obawia się co mogą zrobić małpy smoleńskie z brzytwą.
    Więc przedterminowe wybory nie zmienią nic jeno narobią jeszcze większego (o ile to możliwe) burdelu.
    Może coś urwie lewica , która ma szansę przejąć część elektoratu Palikota i zapewne część PO.
    Może tyle aby ewentualnie stworzyć po ewentualnych wyborach koalicję z platfusami.
    Tylko jeden zgrzyt widzę - lewica nie zgodzi się na Tuska jako szefa rządu.
    Tusk na inną opcję nie pójdzie.
    Pat.
    A Gowina po pierwsze nie należało powoływać , a po drugie wychrzanić jeśli nie po pierwszej to napewno drugiej wtopie.
    Zanim obrósł w piórka i zaczął fikać.
    Teraz mleko się rozlało.

    OdpowiedzUsuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.