czwartek, 20 czerwca 2013

Sruuuuuuuu... leci nowy kabarecik...





Platforma Obywatelska przygotowuje projekt ustawy, która ma znieść finansowanie partii z pieniędzy budżetu państwa. Powinien być gotowy na początku przyszłego tygodnia. Koalicjant (PSL) mówi o "zamachu na demokrację"... To nie pierwsza próba. Tego typu inicjatywy już kilkakrotnie PO chciała przeprowadzić w polskim Sejmie. Pomiędzy takimi próbami prawie wszyscy liderzy partyjni mówią, że się brzydzą takimi pieniędzmi i ich nie chcą z budżetu państwa. Kiedy przychodzi do głosowania prawie wszyscy są przeciwni zlikwidowaniu finansowania z budżetu.

Przebąkuje się o odpisie podatkowym. Ale partie do tego nie dopuszczą. Podobnie jak nie dopuszczą do referendum w/s likwidacji ich dotacji. No i kto byłby w stanie utrzymać te partie? Bo ja aż tylu chętnych nie widzę. Większość ludzi nie będzie chciała płacić na żadną partię, natomiast przedsiębiorcy i firmy chętnie "wspomogą" swoich wybrańców i to dopiero będzie Eldorado dla wszelkiej maści politykierów. Tak więc każdy kto jest przeciwny finansowaniu partii z budżetu, jest - moim zdaniem - użytecznym idiotą... w tym dzikim kraju, gdzie łapownictwo, korupcja, kumoterstwo itp plenią się jak chwasty po deszczu, brakuje jeszcze tylko oficjalnego przyzwolenia na finansowanie polityków z prywatnych pieniędzy...


Tak więc finansowanie partii ze środków publicznych zapewnia jakieś resztki demokracji. Jak to skasują, to będzie można  sprzedawać mandaty do parlamentu na drodze przetargu.... Myślicie, że taki "śfientej pamienci" profesor Wawelczyk te słynne już małpki to kupował za swoje ? Kasa szła z waszych podatków a nie przypominam sobie aby ktoś pytał podatników o opinię czy chcą sponsorować zachcianki jakiegoś alkoholika...
 

Panie Premierze Tusk, może lepiej zmniejszcie liczbę mandatów na przykład do 150 w Sejmie i 50 w Senacie. Nie będzie ataku na demokrację, a oszczędności jeszcze większe. Aaaaaaa, tak się rozmarzyłam...

















promuj notkę

Plakat wyborczy PiS na niedzielę :))))))
W haśle Elbląg, na zdjęciu Gdańsk, ale skoro już dali zdjęcie innego miasta i wielkiego portu powinni pójść na całość i dać np.Rotterdam czy Amsterdam to by zrobiło wrażenie !!!!!!!!!!


81 komentarzy:

  1. Tak,tak!
    I juz widze ta partie u wladzy " sponsorowana " przez najbogatsza mafie w Polsce!
    Sarkozy doszedl do wladzy dzieki takim jak Mme Bettencourt a nie dzieki ,jakims tam marnym 38,132 mln € dotacji z budzetu panstwa!
    A wiec czemu nie nasz "umilowany" brat -najwiekszego w dziejach nowozytnych -prezydenta ? Dzieki np./ "skromnemu" poparciu polskich Bettencourt? (czyt. lojca i KRK)

    OdpowiedzUsuń
  2. I co sie dziwić? http://demotywatory.pl/4153682/Takie-czasy

    OdpowiedzUsuń
  3. " Kasa szła z waszych podatków a nie przypominam sobie aby ktoś pytał podatników o opinię czy chcą sponsorować zachcianki jakiegoś alkoholika..." - tak brzydko o Kwachu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patriota genetyczny20 czerwca 2013 13:57

      Nie, to chodziło o konsumenta "maupek", profesora Wawelczyka.

      Usuń
    2. Jak ty GŁUPKU wyrażasz się o zmarłym?On jadł małpy?Głupota niektórych co udają ludzi nie zna
      granic!Może myślałeś o bananach?NIE pierdol krów!.NIE obracaj kota ogonem!Platforma tonie!Co raz
      to nowe bzdury będziecie z siebie wydawać pierdolnięty LEMINGU!

      Usuń
    3. Ewuś ! Cuś taka umiarkowanie rozgarnęta ?
      Takich nieładnych słówek uczyli dziewice na kółeczku Oazowym ?
      To nie zmarły, ale poległy bochtersko* na polu !
      -------------------------------------------
      *) ortografiia wolska

      Usuń
    4. Ewa7620 czerwca 2013 21:23

      Tylko w Polsce o zmarłych mówi się dobrze albo wcale, w tym pierdolniętym kraju nawet o zmarlym bandziorze powiedzą ze byl OK, na szczęście gdzie indziej jest inaczej, a "twoj" zmarly małpek nie jadal on je pijał.

      Usuń
  4. No cóż,francopolo ma zupełną rację.Nigdy nie ma tak dużo aby nie mogło być więcej.I nie chodzi tu o zegarki,fryzjera,czy kolejkę elektryczną lub "resoraki"(takie małe modele samochodzików).Sposobów na ominięcie dzisiejszych form finansowania jest b.wiele.Opiszę jeden z nich:potrzebuję załatwić koncesję na coś zyskownego,ale decydent (partia) musi coś dostać,np.Półwysep Helski,duże jezioro w płn.Polsce lub temu podobne.W zaprzyjaznionym banku załatwiam mu kredyt na tę inwestycję,rata kredytu = miesięcznym dochdom decydenta.Ja natomiast występuje jako żyrant tego kredytu.Facet z powodu braku środków przestaje płacić raty,więc płacę ja.Bank jest zadowolony,ja jestem zadowolony,bo mam gościa w garści do czasu spłaty kredytu,a za wszystko płaci Pan,Pani i jeszcze wielu innych.A teraz spróbujcie Państwo udowodnić korupcję.Ps.proszę nie traktować tego jako instruktaż!Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przeszkadza mi to, co proponuje Tusk - przeciwnie, cieszę się, bo w tym wypadku zyska nie tylko PO, ale i Polska.Nie ma żadnego uzasadnienia zeby partie sejmowe były finansowane z kasy podatnika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby Pan Premier zapomniał, że zniesienie dofinansowania partii z budżetu to było jego czołowe hasło wyborcze juz przed I kadencja w 2007?

      Usuń
    2. Nie kompromituj się: www.polskatimes.pl/artykul/348981,prezydent-podpisal-subwencje-dla-partii-politycznych,id,t.html

      Usuń
    3. pan_z_warszawy20 czerwca 2013 14:37

      PJP - projekt zniesienia finansowania partii politycznych był głosowany w 2010 i odrzucony głosami PiS, SLD i PSL. Udało się jednak przegłosować (na wniosek PO) zmniejszenie dotacji. Lepsze to , niż nic - ale jeśli chciałbyś więcej, to z pretensjami biegnij do Kaczyńskiego, Millera i Pawlaka, oni byli przeciw.

      Usuń
    4. Zmienił się układ sił. PO ma duże szanse wygrać głosowanie w tej sprawie.

      Usuń
  6. Te ogromne sumy z budzetu stały sie poczatkiem upadku etyki posłów, arogancji władzy , a przede wszystkim finansowanie z naszych podatków absurdalnych, nieetycznych rzeczy, płacimy na ochronę Jarkacza, na dziesietnice i miesiecznie i bojówki PISu, na bezczelnie gadajacego Hoffmana

    OdpowiedzUsuń
  7. :)

    1,1 min/!!!/ - na ochronę poplskęzbawa, nieznany powód " dotacji " - dla usłużnych pisowatym - mediów i żuranlistów, książka którą " spłodziła " kaczka, a wykupił nakład pis - za pieniądze państwowe/ z dotacji /, dotacja dla " łojcadyryktora"... i wiele, wiele innych, którymi nie chwali się pisie plemię!
    A usłużni i zbzikowani żurnaliści robią kolejną " aferę " na temat: cygar, garniturów, zakupu wina...oczywiście, że przez P.O.
    Premier nie potrafi, trafną ripostą - zamknąć im gęby! Po raz kolejny rządowi " doradcy " - są na urlopach, albo - trzeba ich pilnie wymienić! A może dopiero zatrudnić?
    Wszystkie szybkie działania, mające za zadanie znieść dotacje dla partii / choć je popieram /, mogą doprowadzić do stworzenia: protezy prawnej, podobnej do tych o: kastrowaniu pedofili, ustawy " antyhazardowej " itd.
    Pan Tusk znowu chce wykonać niepotrzebny i nieprzemyślany ruch, na " życzenie " mediów. Wokół którego - szum skończy się z dwa dni, bo dziennikarska swołocz - znajdzie inny news:(
    Życzę panu Premierowi takiej samej determinacji, we wprowadzeniu: Ustawy o zapłodnieniu in-vitro, Związkach Partnerskich / przypominam obietnicę Tuska o współnym projekcie do końca maja /, likwidacji Komisji Majątkowej, likwidacji, a najpierw: policzeniu wszystkich dopłat państwa - do jedynie słusznego kościoła. Wypowiedzenia nieszczęsnego konkordatu... Razem to daje ok. 15 mld rocznie!
    O braku regulacji haniebnego procederu " uboju rytualnego " zwierząt - już nie wspomnę...
    Należałoby zatem: zachować - odpowiednie proporcje:) I nie dawać się wciągać - w tematy zastępcze:)
    Pozdrawiam
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wyczynach pąprezydenta, obecnie " santo subito " - za państwowe pieniądze nie będą już przypominał. O rachunkach za: wiagrę, małpki, zatrudnienie w randze ministra - dilera narkotykowego... i.t.p.
      Stanisław

      Usuń
    2. No i jeszcze "nie należałoby" wspominać o: wyczynach biznesowych macierewicza& co. zarabiającego na : raportach smoleńskich, opłacającego " ekspertów " w tej sprawie, zarabiającego na gniotach, na których napisanie poszły pieniądze z dotacji dla partii właśnie:)
      Stanisław
      A Premier... daje się wpuścić w maliny i usprawiedliwia się, z zakupu okazjonalnego: wina i cygar...
      Stanisław

      Usuń
  8. To klasyczna "wrzuta" na długie i jałowe debaty , które staną się zasłoną dymną istotnych polskich problemów, których PO nie rozwiązała, kiedy był na to czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli debaty o likwidacji dotacji budzetowej okaża się jałowe, to tylko dlatego, ze PiS i SLD nie chcą się odczepić od pieniędzy podatnika.
      To wina Tuska, czy moze Kaczyńskiego i Millera ?

      Usuń
    2. Będą bronić swych przywilejów do upadłości nie tylko w kwestii finansów ale też wszelkich innych. Ta banda na czele z Kaczyńskim sprzeda, utopi, zohydzi każdego, który stanie im na drodze.

      Usuń
    3. Tusk liczy, że jak odetnie biedniejsze ugrupowania od kasy to bogata PO wygra wybory. Trudno znaleźć właściwe słowa potępienia dla tej ohydnej manipulacji.

      Usuń
  9. Jak teraz PiS bedzie ochranial tego malego smrodka prezesa. Pewnie kupia mu duzy pistolecik he he

    OdpowiedzUsuń
  10. Donald Tusk dobrze wie, z procenty mu uciekają.
    Jeśli kłamie, stawia wszystko na jedną kartę a o taka glupote go nie posadzam. Ta ustawe PO montuje w ekspresowym tempie wiec czasu napewno nie kupują. Kupują tylko konflikt z gumofilcami. A te kmiotki, złodzieje są w narożniku. Oni procentów już w ogłle nie mają więc i nie mają nic do stracenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli ustawa przejdzie i to w konkretnej formie gumofilce mogą podziękować za współpracę, jeśli nie przejdzie Tusk będzie miał problem z wyborcami.
      Wierzę mu że jest szczery.

      Usuń
    2. No widać prawdziwy leming głos zabrał.

      Usuń
    3. PSL znowu stanie po stronie prywatnego funduszu pisdnietego prezesika... Mam nadzieję, że w przyszłej kadencji wygra PO. A z jej szeregów zostaną usunięte konserwy. Wtedy będzie i in vitro i partie bez finansowania i reforma KRUS....

      Usuń
  11. Polska do dziwny kraj. Wszyscy pokornie dają na kościelną tacę, a nikt nie chce się zgodzić żeby podobną metodą finansować polityków he he

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech sobie mój proboszcz i maybachem zapie...,jak mu parafianie dali. Ale dobrowolnie. A jak mam pod przymusem Tuska finansować,to ja pier...lę ten system.

      Usuń
    2. Na czym ten przymus miałby polegać, jeżeli Tuskowi udałoby się
      przeprowadzić to o czym mówi - odejście od finansowania z budżetu?

      Usuń
    3. Lechu i Jarku
      Ty tak już się zakręciłeś, że chyba sam kopiesz siebie we własną d.

      Usuń
    4. Rycho:)
      I to mnie wkurza. Tym bardziej, że każda zmiana tego systemu na " łapu-capu" więcej szkód przyniesie - niż korzyści.
      Stanisław

      Usuń
  12. Dlaczego dziennikarze nie napiszą nic o finansach partii spoza sejmu? Przecież one też dostają dotacje - wystarczy, że przekroczą próg 3%. Otrzymują również zwrot kosztów kampanii.

    OdpowiedzUsuń
  13. Palikociarze, tyle razy mówiliście o oszczędnym państwie, to teraz zróbcie Tuskowi niespodziankę i zagłosujcie za. Gwarantuję, że parę punktów złapiecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł, bo hipokryta Tusk doskonale wie, iż ustawa o zaprzestaniu finansowania partii z budżetu nie ma w sejmie żadnych szans na przegłosowanie i dziarsko wyłazi przed szereg. PSL będzie głosował przeciw, więc moze opozycja zrobi niespodziankę??

      Usuń
    2. Hipokryta? Tak jakos jest że jak Tusk czegoś nie probuje bo w Sejmie nie ma poparcia, to "oszukał i nie wypełnia obietnic wyborczych". Jak probuje robić, to "hipokryta". No to co ma robic aby wam dogodzic?

      Usuń
  14. Jestem za całkowitym zlikwidowaniem dotacji dla partii politycznych. Wszystkie te argumenty o mającej się rozpanoszyć korupcji politycznej, i.t.p., proszę sobie między bajki włożyć. Ci, którzy są nieuczciwi, są nimi już i takimi pozostaną, żadne dotacje, czy ich brak, nie mają na to wpływu. Natomiast wprowadziła bym ustawowy obowiązek, szczegółowego, jawnego rozliczania się finansowego partii politycznych. Przypomnę bowiem, że jawny lobbing jest dozwolony. Formacje zaś polityczne, jak chcą rządzić państwem (zarządzać jego budżetem), to niech najpierw udowodnią, że potrafią się same, w uczciwy sposób utrzymać. Może mniej idiotów (szczególnie w zakresie ekonomii) do wladzy sie będzie pchało.
    Pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł dobry, ale pod warunkiem połączenia go z wprowadzeniem JOW

      Usuń
    2. Może jakoś analogicznie badać zdolności ekonomiczne naszych wybrańców ? Wychowani na audycjach Adama Słodowego coś skonstruują :)))))))

      http://demotywatory.pl/4154849/System-wykrywania-terrorystow_na-lotniskach

      Usuń
  15. Opłacanie partii z dobrowolnych składek spowoduje że wielcy oligarchowie przemysłowi będą sobie dobrowolnymi składkami kupować w rządzącej partii korzystne dla nich ustawy. Powiększając w ten sposób różnice w dochodach oczywiście na swoją korzyść. Przedmiotem ustawy nie powinna być zmiana sposobu finansowania partii ale sposób wydawania pieniędzy przez partie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mylisz się, wystarczy że będzie limit przekazania srodków na partie np. 500zl rocznie i żaden oligarcha nic nie wskóra!

      Usuń
    2. Datki będą jawne. Czyli jeżeli biznes da na partię kupę szmalu, a później partia będzie ten biznes na chama wspierać, to nikt partii nie wybierze i pieniądze w błoto

      Usuń
    3. Ja jestem przeciwny. Sytuacja taka w sposób ewidentny sprzyjać będzie niezdrowemu lobbingowi oraz korupcji na styku polityki i biznesu. Prawdopodobnie szybko dojdzie do sytuacji w której partie polityczne trzymające sztamę z wielkim biznesem będą miały zdecydowaną większość w parlamencie.

      Usuń
  16. Ja również. Pozbawione dochodów, na margines zostaną zepchnięte partie generalnie uznawane za lewicowe oraz mniejszościowe. Demokracja lubi różnorodność i tak naprawdę to na niej właśnie się opiera. Zubożenie sceny politycznej z pewnością nie będzie służyć debacie parlamentarnej. Szybko doprowadzi ono do sytuacji, w której na scenie politycznej będzie dominować jedna (góra dwie) partia reprezentująca tak naprawdę interesy wielkiego biznesu. Czy naprawdę tego chcemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wiadomo system demokracji parlamentarnej powstał już dawno w Wielkiej Brytanii, przejęli go i udoskonalili Amerykanie. W obu tych państwach system jest dwupartyjny. W przeciwieństwie do państw o systemie wielopartyjnym (n.p. Włochy) są to najbardziej efektywne demokracje, a ich obywatele nie skarżą się na niedobór wolności i praw. Nie można też powiedzieć, że jest to ze szkodą dla debaty parlamentarnej, czy en bloc debaty publicznej.
      Pomyślności.

      Usuń
  17. Jeśli zgłoszony przez PO projekt zostanie poddany pod głosowanie i uzyska niezbędną większość parlamentarną (w co szczerze wątpię) to partia ta będzie mogła cieszyć się z długofalowej perspektywy umacniania własnej pozycji oraz stopniowego osłabianie się pozycji swoich oponentów politycznych. W tym swojego największego przeciwnika czyli PiS, za którym jak wiadomo elity biznesu raczej nie przepadają, a co za tym idzie bardzo niechętnie będą tą partie finansować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Donald nie chce... opozycja chce... a społeczeństwo? Czemu mnie nikt o zdanie nie pyta? Może by tak zorganizować tak modne ostatnio referendum?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wynik łatwy do przewidzenia, i frekwencja odpowiednia zapewniona.Przecież tu chodzi o kasę społeczeństwa, a nie Tuska czy opozycji...

      Usuń
    2. Słowo "referendum" przeszło do historii i nikt się ze społeczeństwem liczyć więcej nie będzie.

      Usuń
    3. KrystianDomański20 czerwca 2013 21:16

      Polskie społeczeństwo, jako ogół jest zbyt głupie, żeby decydować o jakichkolwiek sprawach związanych z finansami państwa. Wiem, że to brzmi brutalnie, ale niestety taka jest prawda. Nasze społeczeństwo zawsze opowie się za populistycznymi hasłami.Jakby dla każdej pierdoły osobno organizować referendum, to byśmy wszyscy z torbami poszli.

      pozdrawiam Elizo

      Usuń
  19. Ta krowa to belgijka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to polskie społeczeństwo....

      Usuń
    2. Eliza, czy jakikolwiek trol rozumie analogię? nie po to włażą na blogi i fora.

      Usuń
    3. Anonimku Ziomalku,twa inteligencja jest wprost porażająca,jak zresztą wszyskich PiSdzieli.

      Usuń
  20. To co mówi premier Tusk nie jest czymś nowym. Zaprzestanie finansowania partii z budżetu państwa było w programie Platformy od wielu lat, tylko że nie znalazło poparcia innych partii.
    Trwa nagonka na Platformę, tym bardzie skuteczna, że na jej czele stanęło wielu dziennikarzy, nie tylko brukowców, ale również dziennikarzy o znanych nazwiskach, bo to najłatwiej. Czy jednak dziennikarze pomyśleli, dlaczego inne partie tak protestują, dlaczego mimo win, cygar i garniturów tylko Platforma ma oszczędności i co robią inne partie z dotacjami? Czy nagonka nie jest skierowana na Platformę tylko po to, aby przykryć własne machlojki?
    Z reguły oglądam TVN i nikt nie pyta dyr. Miecugowa jakie balangi oni urządzają, a też jako odbiorcy ich finansujemy. Nawet reklamy, z których żyją, podnoszą ceny towarów, za które płacimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie. I zmierzmy wreszcie dziennikarzy ich wlasna miara: to oni sa najbardziej skorumpowani! Bardziej nawet od politykow.Mam 2 osoby z rodziny w zawodzie wiem o czym piszę.

      Usuń
    2. Dziennikarze, nawet bardziej od politykow, sprzeniewierzaja sie swojemu powolaniu. Wypada przypomniec, ze polega ono na przekazie prawdy.I tacy śmią krytykować innych.

      Usuń
  21. Wszyscy związani z politykami którzy uczynili sobie źródło przychodów trzęsą dupami bo jak tu wyrwać tyle milionów z takimi kwalifikacjami vide wszystkie Kłopotki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bronimir, tego idioty nie trawię od dawna, nie wiem co on robi w polityce, palant

      Usuń
  22. "Strasznie śmieszne towarzystwo"
    W ocenie Kazimierza Kutza system finansowania partii politycznych powinien się zmienić, ale na początek należałoby "przytrzeć partiom nosa" i zmniejszyć ich budżet o połowę. - Kraj jest niesprawiedliwy, bo większe partie dostają więcej, a mniejsze nie dostają nic. W związku z tym zabija się konkurencję - ocenił.

    Dodał, że sprawa finansowania w partiach jest tym istotniejsza, gdy bierze się pod uwagę, że "na ochronę jednego człowieka wydaje się milion złotych rocznie, a on jest tyle lat w opozycji (Jarosław Kaczyński - red.)". - A żałosne jest to, że robi się burdy, awantury o to, że pan minister ma na ręku swój własny zegarek (minister transportu Sławomir Nowak - red.) czy o jakieś cygara, których w ogóle nie było (z doniesień "Newsweeka" wynikało, że PO z partyjnych pieniędzy kupowała m.in. wina i cygara - red.) - twierdzi Kutz.

    - Przez to dochodzi do jakiegoś strasznego braku powagi polityków polskich. To jest wszystko strasznie śmieszne towarzystwo - dodał.

    Cytat z komentarza inernetowego TVN-u.

    Ja, panie Senatorze - znowu się z Panem zgadzam, a o tej " ochrnie " małego wariata - wspomniałem powyżej:)
    Dobrej Nocy
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  23. Te miliony które są wydawane na dofinansowanie partii są i będą kwestionowane przez konkurentów i dziennikarzy. Podgrzewa to polskie piekiełko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Romano, nie tylko partie. Kościół również z dwoch względów: państwo nie jest skarbnikiem kościelnym, III RP nie jest państwem samych katolików.

      Usuń
  24. A propos plakatu: Prawda to pojęcie obce pissowi ex definitione.
    Kolejny dowód na potwierdzenie takiej tezy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @zdesperowany cudzą głupotą...21 czerwca 2013 10:30
      Szukasz GŁUPA ? Lustereczko polecam podczas golenia.
      Może gołowąs nie wie co to brzytwa, ale pecunia non olet ??
      Za pieniądze ksiądz się modli, za pieniądze lud się podli.

      Usuń
  25. Na jednym z portali internetowych pojawiła się informacja o wydatkach kancelarii prezydenta Komorowskiego. Tak szybko, jak się pojawiła, tak szybki zniknęła, gdy okazało się że wydatki te przekraczają o 30 mln zł wydatki, tak krytykowanego za bizantyjski styl życia w pałacu, Lecha Kaczyńskiego. Wystarczyło, że ludzie zaczęli zamieszczać same negatywne opinie i portal zdjął newsa. Ten fakt uświadomił mi, jak media (te internetowe także) potrafią manipulować faktami.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ziomal,a pamiętasz,co to takiego było Art Bi?Nie? To spadaj.

    OdpowiedzUsuń
  27. O Boziuniu, panprezes znów taki łagodny i śliczny na tym plakacie ! Pal sześć, że to nie Elbląg, bo mógł być Gabon. Ludzie, zagłosujcie na tego słodziaka, niech se trochę porządzi, bo zadręczy nas na śmierć !!! :))))) Wiem, szkoda dwóch lat ( więcej ten balonik na druciku nie wytrzyma), ale już nie takie durnoty przetrwaliśmy, przetrwamy i tę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Begonijko,jesteś cuuudowna! Już od dawna to mówiłem..

      Usuń
    2. M_16, bo panprezes zachowuje się, jak rozwydrzony bachor, który rzuca się na podłogę, wierzga nogami i drze się tak długo, aż wykończeni rodzice kupią mu upatrzoną zabawkę (tu: np. mały pistolecik). A poskutkowałoby przełożenie bachora przez kolano i wlepienie mu paru solidnych klapów na goły tyłek. Niestety, w porę tego nie zrobiono i bachor terroryzuje całe otoczenie. Superniania potrzebna od zaraz !!! :))

      Usuń
  28. Ziomal dyżurny czy jak ci tam,mgr..Weź sobie zakonotuj do łba durnego swego,że tu nie masz co robić. Zrozumiano??

    OdpowiedzUsuń
  29. Ziomal,takich jak ty inteligentów są pełne fora internetowe. Nie szmać się. Bądź sobą!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdańszczanin,moge Ci podać adres do prawdziwych katolików. Prawdziwych przez małe p,bo ci prawdziwi są przez duże P.Nadawać?

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie dziwię się że dziennikarze krytykują pomysł- jak będą teraz zarabiać za pisanie pochlebstw?

    OdpowiedzUsuń
  32. Partie powinny być finansowane przez podatników. Przede wszystkim to PODATNIK (osoba wytwarzająca PKB) powinien decydować do jakiej partii ma trafić to co płaci. Dokładnie tak samo jak teraz daje się 1% na organizacje użyteczności publicznej. Drugim żródłem dochodu powinny byc składki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i dlatego taki pomysł (choć bardzo sensowny) NIE przejdzie.Bo nie chodzi o to aby "przypadkowe społeczeństwo" dotowało jakieś przypadkowe partie. Mają dotować te "właściwe".

      Usuń
    2. Oczywiście że nie przejdzie...wiem o tym, przecież w całym tym bredzeniu tych którzy są u koryta nie chodzi o to aby było z sensem. Chodzi tylko i wyłacznie o dostęp do koryta.

      Usuń
  33. Żadnego finansowania zaplecza intelektualnego i kampanii z pieniędzy budżetowych, chcą się zajmować polityką niech najpierw zarobią na swoje utrzymanie albo przekonają sponsorów, że ich pomysły są dobre, to będzie podwójna weryfikacja, przez finanse i przez wyborców, tak jak z reklamami, nie ma oglądaczy nie ma pieniędzy

    OdpowiedzUsuń
  34. pan_z_warszawy21 czerwca 2013 14:40

    Ciekawi mnie czy Elbląg da sie oszukać PiSowcom i zamiast przekopania mierzei dostaną 25 metrowego Leszka??

    OdpowiedzUsuń
  35. @pan_z_warszawy : niestety wygląda na to , że łykną kaczkę jak młody pelikan kombinerki.
    Ich sprawa , czas na płacz będą mieli.
    Ale raz postawionego Leszka wykopać potem nie będzie łatwo.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe kto będzie tak odważny aby pozamiatać na Wawelu ?

    OdpowiedzUsuń
  37. Oglądam własnie wywiad z Bieleckim. Co za tuman!

    OdpowiedzUsuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.