piątek, 12 września 2014

Wiara ofiar wymaga.




Kilka dni temu diecezja  kaliska straszyła rodziców, którzy nie zapisują swoich dzieci na lekcje religii w szkołach. Diecezja chciała, żeby księża i katecheci mieli obowiązek poinformować tych, którzy wybiorą etykę zamiast religii, że to "pisemny akt apostazji".Dziś wpis na swojej stronie wycofali tłumacząc "niezręcznym posunięciem". Ale sprawę lekcji religii w szkołach jednoznacznie postawił dziś Episkopat:

"Wszyscy katolicy uczęszczający do placówek oświatowych, w których odbywa się nauczanie religii, zobowiązani są w sumieniu uczestniczyć w tych zajęciach. Rodzice dzieci, które nie ukończyły 18. roku życia, mają obowiązek zapisać swe dzieci na lekcje religii". Człowiek wierzący ma nie tylko prawo, ale i obowiązek pogłębiać swoją wiarę, temu pogłębianiu służą szkolne lekcje religii. Warto przypomnieć, że zarówno podczas zawierania sakramentalnego związku małżeńskiego, jak i sakramentu chrztu dziecka, rodzice zobowiązują się do tego, by po katolicku, w wierze wychować potomstwo. Elementem tego wychowania jest zarówno udział dziecka w szkolnym nauczaniu religii, jak i parafialnej katechezie. Chodzenie na etykę nie spełnia kościelnego wymogu przygotowania do Pierwszej Komunii św., sakramentu pokuty i pojednania oraz bierzmowania".

Przecież nie jest normalnym w 21 wieku, żeby jakaś katolska, prymitywna franca normalnym, wolnym ludziom zabraniała, a to palenia, a to IN VITRO, a to oglądania pornoli czy chodzenia na koncerty. Jeszcze trochę a zażądają aby dzieciarnia przynosiła na każdą lekcję religii drobne bo ksiądz będzie zbierał na tacę..to też będzie obowiązkowe. Ale dlaczego nie? Wiara ofiar wymaga.... 
A może zrobić podobnie jak u Talibów? Oni zlikwidowali wszystkie podręczniki szkolne i zastąpili je Koranem, w Polsce można zastąpić je Biblią.

Watykańska sekta postępuje zgodnie z zasadą, że najlepszą obroną jest atak.. Topnieją im przychody, to krzykiem domagają się od państwa kasy, spada im liczba dzieci chodzących na religię, to próbuje przeforsowac, żeby religia, a nie etyka była obowiązkowa.. Pewnie liczą, że wszyscy uczniowie nagle wybiorą religię zamiast traktowanej per noga etyki.. Mam nadzieję, że okaże się to strzałem w kolano – wybitnie polska cechą jest "stawanie okoniem” przeciw nakazom. Jestem przekonana, że gdyby zajęcia z religii i etyki stały się obowiązkowe, to 80 % dzieci wybrałoby etykę, bo nic tak nie zniechęca do KK, jak katecheci i księża nie potrafiący obronić dogmatów religijnych przed wątpliwościami myślącej młodzieży.



57 komentarzy:

  1. Eli,ta banda wywołuje już u mnie alergię. Mam uczulenie na tych przebrzydłych,bezczelnych,zadufanych w sobie typków. Dostaję wysypki na widok tych insygniów,pozłacanych,posrebrzanych. Bóg,jeśli istnieje,powinien się wstydzić,ze ma takich"admiratorów". Apage satanas!!! Zejdźie z oczu mych!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo zadowolona ,że nie mieszkam w Polsce. Jeszcze bardziej jestem szczęśliwa,że nie mam dzieci w wieku szkolnym.
    Kiedyś - gdy nie było lekcji religii w szkołach na katechezę uczęszczał kto chciał ..Większość chciała. Ciekawostka taka - nikt ,oprócz rodziców ich nie zmuszał i było dobrze. Teraz nie da się normalnie w Polsce funkcjonować ze względu na czarną mafie.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Renato Kłosowska, prawdziwa wolność jest w ludzkim umyśle i to ona decyduje o sposobie funkcjonowania. Konkordatem "sprezentowano" nam paskudny garb na plecy, ale czas w ludzkich umysłach powoli robi swoje. Wielu z nas funkcjonuje całkiem normalnie, bo po prostu ma w nosie kościelne "zalecenia", a że źle się dzieje w państwie watykańskim, to widać, słychać i czuć. Stąd właśnie te histeryczne zabiegi mające na celu zachowanie "stanu posiadania".

      Usuń
  3. Kobieto jaka Biblia- tylko katolicki katechizm.W Biblii przeczyta ze klecha jest mu niepotrzebny a jedynym pośrednikiem jest Jezus i oleje instytucje i ichnie ceremonialy

    OdpowiedzUsuń
  4. janek - jedna jaskólka wiosny nie czyni. "Wypisanie" z lekcji religii w dużej szkole w wielkim mieście jest w zasadzie mozliwe i nie robi wielkiego rozglosu, zwłaszcza jezeli takich przypadków jest więcej. Spróbuj wypisać dziecko z religi w szkole wiejskiej lub małej mieścinie. I dziecko i jego rodzina beda natychmiast pietnowane na wszelki możliwy sposób. Znam rodzinę, ktora tego nie wytrzymała i wyprowadziła się do innej miejscowości. Duzo też zalezy od miejscowego proboszcza - jezeli jest to tepy katabas - nie odpuści i bedzie takiej rodzinie uprzykrzał życie gdzie się da, az do grobowej deski - odmawiając np.pochówku. Tak byc nie powinno i być nie moze. Czy to do ciebie dociera ???

    OdpowiedzUsuń
  5. Sekta KK widzi ratunek dla siebie w przymusowym mózgobojstwie dokonywanym na dzieciakach.
    Mają świadomość, że ich wierne mochery coraz szybciej przenoszą się sześć stóp pod poziom gruntu.
    Więc próbują ratować tłuste zady obligatoryjną indoktrynacją.
    Ale niedoczekanie wasze katabasy.
    Koniec wasz się zbliża nieuchronnie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nighgale - Franciszek - papa zapowiedział, że za 2-3 lata odchodzi na emeryturę - to może wtedy - widzi , że emeryt Benedykt ma sie dobrze, przybrał na wadze i żyje mu się dostatnio, bez codziennych kłamstw. Przez te 2-3 lata idzie tez sporo odłożyć na tzw. czarną godzinę.

      Usuń
  6. Apostazji normalnej nie chciało mi się dokonywać, ale melduję, że mam dwoje nieochrzczonych dzieci konsekwentnie niechodzących na lekcje religii. I co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewka, to tak nie działa. Musisz dzieciaki zapisać na religie i zaraz potem wypisać i wtedy zadziała. Taki windows :-)

      Usuń
    2. Hi, ja po prostu olewam to, co KK lub inne drogerie sobie o mnie myślą i jakie mają wobec mnie plany.
      A Ty Ewka podaj adres i miejsce gdzie chcesz mieć ustawiony stos LOL

      Usuń
    3. Tam od razu stos. A gdzie tortury ???

      Usuń
    4. EwKa - I co ??? I mnóstwo bardzo być niedobrze - jak rzekł prorok Mushabara na Stadionie Narodowym. Jak zasiejesz - padnie na glebę kamienistą, jak posadzisz - to ci nie wyjdzie (wzejdzie), jak podlejesz - wyparuje. Już tam nie będę straszył Sądem Ostatecznym, gdzie zostaniesz strącona do czeluści - cokolwiek by to było.

      Usuń
    5. Paweł13 września 2014 07:52
      ..." gdzie zostaniesz strącona do czeluści"...
      Nie ma strachu! Spadnie sie na hyper nadmuchane airbagi klechow!

      Usuń
  7. Ja w każdym bądź razie na takie zabranianie mam jedna odpowiedz: mogą pocałowac mnie .....w nos !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytalem artykul Elizy dotyczacy J.P.Oury i jego"checi" zostania Polakiem.Hm.....brakuje mu w jego okularach malych krzyzykow (aluzja do motto tego bloga- "Il suffit....wystarczy postrzegac zycie przez dobre -wlasciwe-okulary)
    JP.Oury jest filozofem,epistemologiem,technologiem wiec kontekst religijny jest mu marginesowy, jak zreszta ogolowi Francuzow .I moze przez to nie zauwazyl grubego bemola w swojej sielankowej wizji Polski.Te 3% PIB szybko by mu zaczernil kler. Gdyby mu na codzien dzieci endoktrynowano i nawracono na jedynie sluszna.I gdyby porachowal ile z tego przyrostu wpada do przepascistych kabz katabasow. Wyszlo by mu na zero i ostalby chybcikiem "zurück" Francuzem!
    I pomyzlec, ze we Francji zwykly "démarchage à domicile" (sprzedaz po domach) jest pod pargrafem i grozi rokiem wiezienia i 3750 € kary. A ci i do domow i do szkoly i do szpitali i do wojska et j'en passe!
    Polacy-przebudzcie sie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie w tym przypadku "kuriewni" maja racje !
    Kto ci nakazał być katolikiem Ze rodzice ochrzcili.No to co
    Nie musisz chodzić do kościoła,nie musisz posyłać dzieci na religie nie musisz księdza wpuszczać po kolędzie,nie musisz"mieć" komunii ślubu,katolickiego pogrzebu ect.ect.
    Ze co ,ze się boisz,że" ostracyzm" i naciski sąsiadów są większe i wolisz nie mieć kłopotów.
    To twój wybór i odwaga.Albo "nająłeś sie na psa to szczekaj" albo warknij.
    Dosyć i "całujcie w dupę wójta."
    A tu "większość " rodaków chciała by"mieć ciastko i zjeść ciastko" i w płacz ze im nie dają.
    Wiec albo, albo, Innej drogi nie ma.
    Albo zostajesz niewolnikiem i dalej będziesz płakał i się żalił albo walniesz pięścią w stół i powiesz "spierdalajcie"
    To wasz wybór i wasza odwaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram W.I.E.Ś.K.U :)))
      Kontynuowanie " tradycji ", które kultywowali nasi rodzice i dziadowie to... woda na młyn kościelnych uzurpatorów:)
      Wmówienie, że to jest ważne i fundamentalne dla istnienia państwowości, cywilizacji - to wielka manipulacja kościelnych:)
      Największą karą dla tych obłudników i mistyfikatorów , to: puste kościoły i szlaban na kasę!
      A zdecydowana większość: krytykuje, rozumie, stęka, nie zgadza się, a gdy... dzwony w kościele załomoczą... biegną, w locie zabierając - dyżurne klęczniki...
      Dlatego też: mamy to co mamy: syf i ogłupienie, a to z kolei jest wodą na młyn watykańczyków...
      Ekspansja kościelnych, przenikanie do sfer państwa, to efekt naszego, polskiego ogłupienia!
      Pozdrawiam
      Stanisław

      Usuń
    2. P.S.
      Często też popychają - bez jakiejkolwiek kontroli - swoje dzieci, wnuki w łapy zboczeńców, którzy tylko czekają na taką " gratkę ". Dlaczego?
      W imię egoistycznego, mistycznego " zbawienia " - to czynią...

      Stanisław

      Usuń
  10. ikka 12313 września 2014 14:08
    Tys się chyba urwała z choinki Jak zwykle.
    I to do tego podparte wolna lub dowolna interpretacja Art 256 "(jako prawnik" dobre sobie.)
    Gdzie i kiedy tu propagowany jest" totalitaryzm albo faszyzm" I kto nawołuje tu do nienawiści.
    Jeśli "całujcie w dupę wójta" lub"spierdalajcie "jest propagowaniem nienawiści ( faszyzmu)to czym jest, czy było, prezydenckie "spieprzaj dziadu"
    Radże zmień zawód lub zacytuj inne paragrafy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, jak to "mechanizmy" działają.:-))))))))))))))))))
      Nawet nikt nie raczył zauważyć, że to nie mój nick.

      Usuń
    2. ikka13313 września 2014 20:15
      No, ktos Cie wyraznie poniza:-))))))) I to o cala dziesiatke!:-))))))
      Licza sie ci ,ktorzy potrafi oddzielic ziarno od plew; reszte jechal zapchlony pies!
      Milego wieczoru Ikko,

      Usuń
    3. Gienia z kolka rozancowego13 września 2014 16:23 " robiąca dobrze" Ziomal13 (owi) września 2014 15:47 A walcie sie na ryj jeśli sami miedzy sobą już to nie robicie.
      Za ciency jesteście by kogoś posądzić a z "obrażaniem uczuć katolickich" tez wam nie wyjdzie.
      Czas najwyższy zabrać sie do jakiejś roboty a nie żyć na cudzy rachunek "ciemnego ludu" który powolutku a powolutku za waszym wybitnym wstawiennictwem przestaje wierzyć w wasze czary mary.
      Bardzie etyczny od was jest czarownik z buszu którego plemię gdy im nie ześle deszczu wywala ze swego grona na zbity pysk.Wy byście nie odeszli lec udowadniali iz to modlący się grzesznicy nie dotarli do pana Nie wy
      Z was pozostało jak powiadają ministerialni "ch.dupa i kamieni kupa"I coraz więcej ludzi to postrzega.Ku waszej zgubie Amen

      Usuń
  11. Religia w szkole jest potrzebna a nawet konieczna. Uczy rozróżniania Dobra od Zła, Prawdy od Fałszu i uczula na to, że często Zło zastępuje Dobro a Fałsz udaje Prawdę. Zwraca uwagę na istnienie Prawa Naturalnego i na wielką rolę jaką w życiu człowieka odgrywa Dekalog i prawe Sumienie. Gdyby nie religia to wielu ludzi byłoby jeszcze gorszymi niż są. Więcej byłoby zdrad małżeńskich, aborcji, złodziejstwa, oszustwa, pijaństwa, gwałtów, pornografii, zboczeń różnego rodzaju, molestowania, zabójstw itp. A tak ludzie nieco się hamują. I jest to oczywiste. Wszystkim powinno zależeć na tym, aby było jak najmniej tej patologii. A jak to osiągnąć? Miedzy innymi poprzez nauczanie religii. W takim razie rodzicom powinno zależeć na tym, aby ich dzieci uczęszczały na lekcje religii i żeby tam czerpały wiedzę na temat jak żyć i jak przeżyć życie w sposób prawy. Dlatego nie należy zwalczać religii w szkołach, lecz wprost przeciwnie, należy dążyć do wzmocnienia jej autorytetu i znaczenia i to dla dobra nas wszystkich.

    Zenobi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Religia w szkole jest potrzebna a nawet konieczna"..
      Jak wrzód na dupie, zenobi!
      Stanisław

      Usuń
    2. Anonimowy13 września 2014 14:58 Zenobi
      To jest pieprzenie nie poparte żadnymi dowodami
      Prosimy w liczbach Ilez to było
      "drad małżeńskich, aborcji, złodziejstwa, oszustwa, pijaństwa, gwałtów, pornografii, zboczeń różnego rodzaju, molestowania, zabójstw itp
      Przed wprowadzeniem religii do szkól,wiezień i urzędów mundurowych a o ile ta ilość spadła po wprowadzeniu.
      Bo znamy narody w ktorych "religijność" nie jest zbyt wielka a przeciwnie i jakoś nie ma tam wymienionych zjawisk na skale masowa.Wymienić ci które to.
      Natomiast "nasi (twoi) nauczyciele sa dowodem na to iż to właśnie wśród nich rośnie
      ilosc, aborcji, złodziejstwa, oszustwa, pijaństwa, gwałtów, pornografii, zboczeń różnego rodzaju, molestowania, zabójstw( wymienić ci przykłady)
      Odpuszczam ci juz podanie danych statystycznych ileż to rodaków "przez wiarę" trafiło do nieba.

      Usuń
    3. W.i.e.s.i.e.k., czytaj ze zrozumieniem. Ja nie piszę, że po wprowadzeniu religii do SZKÓŁ ilość zdrad małżeńskich, aborcji ... itd spadła, bo przed wprowadzeniem niby była wyższa tylko piszę, że gdyby nie religia (w ogóle, gdyby nie religia) to więcej byłoby zdrad małżeńskich, aborcji ...itd. W tym wątku nie ma pojęcia religii w SZKOLE. Zatem nie muszę podawać żadnych liczb. Wszystko o czym napisałem powyżej podtrzymuję.

      Zenobi

      Usuń
    4. Anonimowy13 września 2014 20:35
      Tia z tym ze nie na pewno Choc musisz przyznać "czym ziarno nasiąkło taki daje plon"Wiec "szkoła tu adekwatna
      W dzisiejszy świecie słowa nie poparte dowodami liczbowymi to "pieprzenie kotka"...
      Wiec podawaj liczby a nie "insynuacje".
      Jakos nie widać tego wzrostu w "bezbożnej"Danii' bliskich nam "Czechach..(mam podawać dalej państwa uniezależnione od religii) Wiec nie pieprz Bo to gadanie niczym nie potwierdzone.Ot padło z ambon i krąży.Liczby misiu liczby to się liczy i to znaczy o poprawie.Powtarzasz brednie tych którym zależy na dalszym nieróbstwie i życiu na czyjś koszt Pewnos i sam jednym z nich.

      Usuń
    5. Zenobi, prezentujesz syndrom strusia z głową w piasku...bo jednak oni robią ci (nam) kolo pióra.

      Usuń
    6. No Zeniu aleś się napracował !!!!!!!!!!!!! "W sposób prawy" mówisz, jezeli za przykład wezmą klechów to na pewno będzie wiecej: "zdrad małżeńskich, aborcji, złodziejstwa, oszustwa, pijaństwa, gwałtów, pornografii, zboczeń różnego rodzaju, molestowania, zabójstw" bo religia - wiele razy podkreślalam i podpisuję się pod tym dwoma rękami - to niebezpieczny nonsens, który uczy wrogości wobec innych ludzi.

      Usuń
    7. Struś ze łbem w piasku ma jedną charakterystyczną a ważną cechę : można go spokojnie kopać w dupe .

      Usuń
    8. Zenobi - ty zawsze myślisz "na odwyrtkę". TA RELIGIA przez 2.000 lat WYMUSZAŁA na ludziach strach i paniczny lęk przed sukienkowymi. Kto nie był posłuszny wbijano go na pal, torturowano, cwiartowano publicznie, topiono na "sądach bożych" lub palono na stosie. Często stosowano te metody "perswazji" po kolei. Nie próbuj nawet pisać, że o tym nie wiesz, bo jeżeli nie wiesz, to jesteś jeszcze głupszy niz zepsute drzwi stodoły. Jak bym cię wziął do Kiejkut na jakieś pól roku, to modlił byś się dio słupa telefonicznego. To własnie m.innymi - zakaz rozwodów był przyczyną, ze niechciany oblubieniec (mąż lub żona) dostawał porcję trucizny i bylo po ptokach. Sukienkowi za odpowiednia kasę w swoich "sądach koscielnych" unieważniają każde małżeństwo z powodu "non consumata", że niby nie zostalo "skonsumowane". Widziałeś większą hipokryzję ???? I tak jest u nich ze wszystkim - gęby pełne frazesów a rzeczywistość skrzeczy.

      Usuń
    9. Nghtgale - ostrożnie z tym kopaniem - strusie wierzgają. Nokaut murowany !!

      Usuń
    10. zenobi - hee...heee.... nie rozśmieszaj mnie - uczy dobra ??? Chyba jak te "dobra" kraść i wymuszać od naiwnych "wiernych".

      Usuń
    11. Mylisz się Elizo pisząc, że "jeśli za przykład wezmą klechów to na pewno będzie więcej: zdrad małżeńskich, aborcji ...itd." Nie będzie, bo ogromna większość księży to kapłani z powołania i postępują zgodnie z nauką Kościoła. Zauważ, że w historii Kościoła byli różni papieże a wśród nich także wielcy grzesznicy, dziwkarze, hedoniści itp ale Kościół jako całość nie zboczył z wytyczonej drogi ani na jotę. W dalszym ciągu naucza dobra w oparciu o Dekalog i Prawo Naturalne. Sprzeciwia się wszelkim zboczeniom i wszelkiemu złu jakie ogarnęło współczesny świat. Deprawacja ludzi a zwłaszcza kobiet i dzieci jest zatrważająca. Gdyby nie Kościół osiągnęłaby ona apokaliptyczne rozmiary na naszą zgubę. Europa odrzucająca zasady głoszone przez Kościół a co za tym idzie zasady, które budowały naszą cywilizację jest zagrożona przez inne cywilizacje wrogie Europejczykom. Zwalczanie Kościoła i zasad przez niego głoszonych to tak jakby stanąć po stronie wrogich nam cywilizacji stojących już u granic Europy. Prawda jest taka - albo Europa wróci do zasad, które ją zbudowały, albo zginie w męczarniach.

      Zenobi

      Usuń
    12. Czy ja dobrze rozumiem, że kościół to mniejsze zło? Ale jednak ZŁO!
      I tu się zgadzam z szanownym nawiedzonym...:)))
      Stanisław

      Usuń
    13. Ty koleś jesteś naprawdę niereformowalny.
      Komunizm też mial piękne założenia.
      I co?
      Choć jak mam być szczery to wolę marksizm-leninizm od watykanizmu.
      Choć to wybór między dżumą a cholerą.

      Usuń
    14. Nightgale, chrześcijaństwo, czy inna religia ( islam też !!!) również ma bardzo piękne założenia ...Każe miłować nieprzyjacioły swoje, robić wyłącznie dobre uczynki, a Bóg jest samym dobrem i miłością, czyż nie ? Cholera zatem wie, jak to się dzieje, że w imię własnej (a więc lepszej) religii od tysięcy lat ludzie się mordują ???

      Usuń
    15. Zenobi - już czas abyś się zaczął leczyć. Im dalej od Watykanu, tym lepiej. Europa rozwinęła sie wszędzie tam, gdzie Watykan nie wtykał swoich paluchów - czyli w krajach protestanckich i ewangelickich lub....prawosławnych. No jak nie - jak tak. Cymbał jesteś !!!

      Usuń
    16. Krakusie, ponadto zenuś jakoś nie chce pamiętać, w jaki to sposób kościół katolicki "budował" Europę. Niech sobie poczyta np. o krucjacie dziecięcej ...Włos się prostuje.

      Usuń
    17. Kaszebe, te "zepsute drzwi stodoły" zrobiły na mnie wrażenie ! W moim kręgu powiada się "głupi, jak kilo gwoździ" ! :)))))

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ikka 123 13 września 2014 16:52 Matko moja to już molestowanie a to wszystko iż nie potrafisz rozdzielić ikka 123 13 września 2014 14:08.
      Co wiec jest "grane" a do tego jeszcze ten durny "Ziomal, ten co bedzie ciebie odwiedzal w Pierdlu"
      Ziomal to ci w słowie miłości powiem A wal się na ryj tylko ostrożnie byś się nie potłukł ze swoim KK i "paczkami"

      Usuń
    2. Rzecz w tym, że to wszystko tylko Ziomal (pod różnymi nickami).-))))))))))))))))

      P.S. Mnie od paru dni znowu przeglądarka do komentowania na blogu Elizy nie dopuszczała.

      Usuń
    3. ikka13313 września 2014 20:20
      Jak widzisz bydlaki przyciśnięte do muru "brzydko się chwytają"Jak już nie mogą merytorycznie to "troluja"
      Mnie tez tak próbowali podchodzić i dlatego Elizo prośba wywalaj to barachło na zbity pysk.Masz przecież wgląd "kto to i zacz"
      Powiem Ci nie dziwie się taka fuchę,takie nic nie robienie i "szacunek" wśród "ciemnego luda "wart mszy tfu obrony statusu

      Usuń
    4. Ikka - zmień w komputerze przeglądarkę. Taki np.Firefox jest juz kompletnie przeładowany i stale oblezony. Ostatnio modna stała sie przeglądarka BING. W dodatku co 3 dni zmieniają przeurocze zdjęcia przyrodnicze.

      Usuń
    5. Niech nikomu nie wpadnie do głowy tego Binga instalować !!!!
      Takiego syfu jak ta przeglądarka to jeszcze nie widzialem.
      No chyba że ktoś lubi sobie hobbystycznie czyścić kompa na piechote przez kilka gorzin co by pousuwac wszystko co ten programik sobie podopisywal w roznych miejscach .

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cuda... to wasza religia zapodaje. Cuda , których nikt nigdy nie widział, a dziwnie: zakończyły się dwa tysiące lat temu. Ustały i już nikt nigdy ich nie widział, nie dawał " świadectwa "... Bóg zasnął, czy co?
      Platforma natomiast - nie cudom zawdzięcza władzę, a demokracji, która jest obca ostatniej, nieziemskiej strukturze: kościołowi watykańskiemu!
      Tam, jedynie: ostatnia enklawa dyktatury! Po Korei Północnej...
      Stanisław

      Usuń
  14. Do Janek idiotow nie sieja ale sie rodza pojmujesz !!!!!!!!!!!! szpitale dla takich jak ty powinny byc nie dostepne ty idz do rydza albo nycza i tam niech cie uzdrawiaja !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fundne mu kurację u proroka Nashobory jak następnym razem ten klechistan nawiedzi.
      W pierwszym rzędzie na Narodowym...niech zna gest.
      Choć w efekt poprawy ustawienia klepek w wypadku tutejszego JasiaGluptasia wątpię osobiscie.
      Tu by nawet ten od chodzenia po wodzie we wlasnej osobie ręce rozłożył.

      Usuń
  15. janek13 września 2014 17:51
    Nie?! A taki maz stanu, jak z uzebieniem marynarza, 195 cm, 95 kg, doktorat na Oxfordzie (nie jestem pewien, ale to gdzies kolo Zoliborza) z zapietym rozporkiem i zasznurowanymi przykladnie butami ,z poprawna akademicka polszczyzna i savoir vivre à la page,na biezaco z osiagnieciami hight-tech, jest na socjalu politycznym. No jak to tak. No i co na to biskupy?!!!
    A idzze ty Jasiek za stodole.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo kościół, Szanowny W.I.E.Ś.K.U jest jak... pompa ssąco-tłocząca.
      Zasysa ze wszystkich stron: szmal, a owce i barany i tak się tam tłoczą:)))))
      Pozdrawiam
      Stanisław

      Usuń
    2. Odpowiedż dla W.I.E.Ś.K.A.
      Wpis " wlazł " pod Francopolo, którego też pozdrawiam:)
      Stanisław

      Usuń
  16. Stanisław13 września 2014 19:31 Ja ich rozumiem Tez byś tak walczył gdybyś za bezdurno brał panstowy szmal.dodatkowo do tacy i co łaska opłacany ZUS i możliwość wgladu w "młody a świeży towar"
    Watpie tylko czy sumienie pozwoliło by Ci tak kłamać,łżeć i iść w zaparte.Wbrew faktom,wbrew temu "co się dzieje" co już w radiu prasie i telewizji.Ci nasi okupanci.
    Oni sa indoktrynowani tresowani i tak ustawieni by swym panom w kuriach przynosić zysk.na tym co im spadnie tez dobrze sobie żyją.Wiec bronią się jak mogą wykorzystując wszelkie środki
    Dla mnie to zwyczajne bydlaki bez sumienia,wiary i empatii.

    OdpowiedzUsuń
  17. Helmut_monachijski14 września 2014 01:22

    Apostazja za niechodzenie na religię??? TO CUDNIE!!! Taka apostazja będzie najmniej kłopotliwą formą dla rodziców. Żadnej biurokracji, bez dwóch światków i konieczności zabiegania o łaskę(!) proboszcza.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie religie na świecie były od zawsze przyczyną wojen i wzajemnego mordowania się.

    OdpowiedzUsuń
  19. Każda religia opiera się na "cudach" i ciemnocie ludzkiej. Dobrze, że ludzie wynaleźli internet i Wikipedię. Każde kłamstwo czarnej mafii idzie natychmiast zweryfikować.

    OdpowiedzUsuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.