czwartek, 26 stycznia 2017

Moja godność i ojczyzna!





 Adam Mazguła


Moja godność i ojczyzna!

Nie godzę się na deptanie mojej godności. Nie akceptuję wyzywania mnie przez władzę od gorszego sortu, komunistów i złodziei. Nie chcę oddać moich wolności i szacunku do prawa zawartego w Konstytucji. Dlatego jestem w KOD.

Jednak jako żołnierz buntuję się, jak honor żołnierza i funkcjonariusza deptany jest codziennie przez przedstawicieli władzy, a nasza służba dla Polski i Polaków nagle stała się "służbą dla obcego państwa". Nie godzę się, na agresję światopoglądową władzy wobec kobiet. Nie chce księdza i prokuratora w łóżku i nie godzę się, na przemoc wobec kobiet.

Szanuję prawo każdego obywatela do jego wiary, ale nie chcę, aby ona była mi narzucana poprzez instytucje państwowe. Kocham mój kraj, z ludźmi jakimi są, ale oni nie mogą mi urządzać nazizmu. Nie akceptuję nadmiernej władzy polityków w moim kraju. Chcę by podlegali prawom etycznym, a jeśli nie potrafią, odpowiadali karnie za swoje niszczycielskie czyny.

Chcę, by młodzież miała ofertę rozwojową zachowań i możliwości w przyjaznej szkole, a nie ideologicznych obowiązków i nacisków. Chcę sportowców, harcerzy, kół naukowych, a nie nazistów, talibów i kiboli.

Nie chcę, by ktokolwiek niszczył naszą przyrodę, powietrze, którym oddychamy, wycinał puszczę, zabijał lub znęcał się nad zwierzętami. Chcę, aby mój dom był pełny merdających ogonków kochających nas piesków i zabawnych kotków.

To wszystko mnie obchodzi, dlatego będę organizował ludzi o podobnym systemie wartości w Stowarzyszeniu Tarcza. Jeśli uzyskamy wasze wsparcie, będziemy organizować komitety wyborcze.



Zapraszam do Stowarzyszenia TARCZA. 
http://www.stowarzyszenie-tarcza.org/


11 komentarzy:

  1. Z całego serca popieram wszystko to, o czym pisze pan Adam Mazguła.
    Jednakże rozdrobnienie organizacji... jest na rękę, póki co - monolitowi, jaki stanowi pis-lam i kaczy oszołom.
    Zatem: zjednoczmy się, bo wróg jest wspólny! Na podziały przyjdzie czas! Gdy kaczyzm będzie już tylko... tragicznym, historycznym epizodem!
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak będzie, ogrom ludzi juz wstapiło do Stowarzyszenie TARCZA http://www.stowarzyszenie-tarcza.org/

      Usuń
  2. A tymczasem ..... http://natemat.pl/200229,misiewicz-to-przy-nim-pikus-wyszly-na-jaw-nowe-fakty-o-kierowcy-macierewicza-ktory-bral-udzial-w-karambolu

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby nie ta pamiec Helmucie Ta nieznośna pamięć bytu co to potrafi przypomiec "stare"Dzis na gali "ku czci"mówią tak
    "Polacy mogą czuć się wolni dzięki premierowi Jarosławowi Kaczyńskiemu, jego bratu prezydentowi Lechowi Kaczyńskiemu i ludziom, w których oni zaszczepili swoje idee "
    I jak dawniej owacje na stojąco Okrzyki, Stalin Stalin i rzęsiste brawa z oglądaniem sie na sąsiada "czy już przerwał"i przerwanie gdy przestał klaskać"wielki przywódca"tez przecież "człowiek wolności"
    Zapomniałeś Bo my Q** wa nie.I nie p*** dol trzy po trzy,para piętnaście bo na buca.Ot zwyczajnego partyjnego buca wychodzisz Dawniej czerwonych dzis....Dawny kult jednostki trzyma sie dobrze a nawet wraca dzieki takim jak ty
    "

    OdpowiedzUsuń
  4. Mazguła ma zakaz noszenia munduru żołnierza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Pięknie i patriotycznie az chwyta za serce"
      Pozdrawiam życzliwie.

      Usuń
  5. Pięknie i patriotycznie az chwyta za serce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czołem Panie pułkowniku! Promocja kpr.1967 35 Pułk Des.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromne wyrazy szacunku dla Pana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ukłony dla Pana Panie Pułkowniku!

    OdpowiedzUsuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.